Grupul City Grill a achiziționat 49% din Maison des Crêpes și din Aubergine. În plus, Dragoș Petrescu, fondatorul Grupului, a precizat că intenționează să mai deschidă o locație Aubergine în Centrul Vechi.
City Grill, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa restaurantelor din România, a preluat pachete minoritare (49%) în două afaceri din domeniul restaurantelor, mai exact în cadrul Maison des Crêpes şi din Aubergine. Investiţia totală este de 1 milion de euro, scrie tophospitality.ro.
”Am adus în grup două branduri noi, am cumpărat 49% din Maison des Crêpes şi din Aubergine. După deschiderea din mai a sectorului HoReCa, vânzările grupului au ajuns undeva la 70% faţă de nivelul etalon din 2019”, a precizat Dragoș Petrescu.
Sursa Foto: Maison des Crêpes/ Facebook
Pentru Maison des Crêpes, care are în prezent cinci localuri deţinute de fondatorul Valentin Strugaru, planul este de dezvoltare rapidă în franciză.
„Vrem 30 de restaurante în trei ani, cu o medie de zece unităţi pe an. Pentru un astfel de local e nevoie de o investiţie de 30.000-50.000 de euro, fiind vorba de o bucătărie simplă, bazată pe clătite, atât dulci, cât şi sărate. Comparativ, un restaurant City Grill costă 200.000-300.000 de euro pentru a fi deschis“, spune Dragoş Petrescu, fondatorul grupului City Grill.
Citeste si:
Sursa Foto: Agerpres.ro
Pentru a prelua 49% din brandul Maison des Crêpes, grupul City Grill a plătit 500.000 de euro, sumă ce include şi cashout-ul antreprenorului şi suma necesară investiţiilor iniţiale în procesul de francizare.
Aceeaşi sumă a fost necesară pentru aducerea Aubergine în grup.
Sursa Foto: Aubergine Healthy Food/ Facebook
Sub acest brand există un singur restaurant, în centrul istoric al Bucureştiului, fondat şi condus şi acum de antreprenorul Ronen Mery.
Sursa foto: City Grill
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: