Thinkdigital Romania, reprezentant in regiune al Facebook, Microsoft Advertising | Skype si al altor catorva zeci de site-uri locale a lansat o oferta pentru Black Friday (23 noiembrie), adresata agentiilor de media.

Astfel, pentru comenzile plasate exclusiv in reteaua locala Thinkdigital, pentru campaniile cu expunere pana cel tarziu la finalul lunii ianuarie, agentiile de media vor primi un cost special per mia de afisari precum si un supliment procentual in materie de rebate, raportat la comenzile lansate doar vineri.

“Ideea a pornit de la o gluma de birou, apoi ne-am dat seama ca nu e o prostie deloc. Evident, miscarea are si o componenta de PR, insa o data ce ne-a venit aceasta idee o vom transforma in traditie, in functie de reactia pietei”, spune Dragos Stanca, managing partner al Thinkdigital Romania.

Initiativa companiei vine in contextul in care vineri, 23 noiembrie, este „Black Friday”(Vinerea Neagra), un conceput preluat din SUA si care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.

Evenimentul are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut, cand mai multe site-uri au ramas fara produse pe stoc si au fost blocate ca urmare a numarului mare de vizitatori.

Denumirea Black Friday provine din Philadelphia, unde era folosita pentru a descrie traficul extrem de dificil creat dupa Ziua Recunostintei. In prezent, termenul are conotatii economice intrucat in aceasta perioada retailerii se asteapta sa intre “pe negru”, adica sa aiba profit, in comparatie cu “pe rosu”, adica pierderi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri