Altex Romania, cel mai mare jucator de pe piata locala de retail electroIT, a inregistrat la finalul celor trei zile de vanzari de Black Friday vanzari de peste 15 milioane de euro, de trei ori mai mult fata de estimarile initiale ale companiei.
Altex este compania care a inregistrat cele mai mari vanzari de Black Friday, insa a oferit trei zile de reduceri (weekendul 23-25 noiembrie), in timp ce retailerul online eMag a raportat incasari de 12 milioane de euro pentru o singura zi (vineri, 23 noiembrie). Si cei doi principali competitori ai Altex au fost foarte cautati. Astfel, Flanco a avut vanzari de 12,1 milioane de euro pentru trei zile de promotii, in timp ce Lorand Szarvadi estima incasari de 3-4 milioane de euro pentru patru zile de promotii (22-25 noiembrie).

“Este un rezultat la care a contribuit in primul rand disponibilitatea stocului, element care a devenit un diferentiator in momentul in care cei mai mari retaileri online si-au epuizat stocurile dupa prima jumatate de ora, dar si magazinele de suprafata mare, care au putut acomoda volume mari de marfa. Consumatorul roman si-a construit un orizont de asteptare in legatura cu Black Friday si cand nu a mai gasit online ofertele pe care le cauta, s-a orientat catre magazine, asta ne demonstreaza ciferele. Au existat magazine din orasele mari - Cluj, Constanta, Bucuresti, Timisoara - care au vandut si 500.000 de euro in cele trei zile de promotii”, a declarat DanOstahie, presedinte &CEO Altex.

Televizoarele LED au fost cele mai cautate

Cele mai cautate produse de Black Friday au fost televizoarele LED, produsele IT, frigiderele si masinile de spalat.

“Evenimentele din retail de tipul Black Friday pun in evidenta plusurile si minusurile din strategia retailerilor: la noi, spre deosebire de alti concurenti din retailul traditional, in ciuda volumelor mari de vanzari si a cererii, consumatorii nu au petrecut mult timp stand la coada si asta datorita sistemului <<pick and pay>>, prin care scurtam timpul dintre alegerea produsului si momentul efectiv al achizitie”, a precizat Dan Ostahie.

Citeste si: Topul castigatorilor Black Friday: retailerii IT&C au vandut de peste 50 mil. euro

Cel mai mare volum de vanzari a fost inregistrat in ziua de 23 noiembrie, vineri, a doua zi ca volum de vanzarii fiind ziua de 25 noiembrie, duminica.

Altex Romania este cel mai mare jucator pe piata locala de retail IT&C, cu o retea nationala de 93 de magazine si aproximativ 1500 de angajati.

Black Friday (Vinerea Neagra) este un concept preluat din SUA care marcheaza debutul cumparaturilor de Craciun pe piata americana.Evenimentul are loc in prima vineri dupa Ziua Recunostintei si este una dintre zilele cu cele mai mari reduceri de preturi si vanzari in randul magazinelor din America. Pentru ca toata lumea sa poate profita de cele mai bune oferte, majoritatea companiilor ofera zi libera angajatilor sai.

Reducerile de Black Friday au devenit foarte populare si in Romania incepand de anul trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri