Black Friday, un eveniment anual din luna noiembrie prin care retailerii reduc preturile chiar si cu 80%, nu a adus niciodata profit pentru eMag, cel mai mare magazin online din Romania, a declarat Iulian Stanciu, directorul general al companiei, in cadrul Retail Arena, eveniment organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

“La Black Friday nu am facut niciodata profit. Investim foarte mult in pret, ne permitem sa mergem pe minus, pentru ca banii ii recuperam treptat. Orice business este construit pentru a face profit. Depinde cat de multa rabdare avem, profitul va fi obtinut in timp, poate in luna decembrie, poate anul viitor”, a afirmat Stanciu.

Emag a avut anul trecut un profit net de 180.000 de euro la o cifra de afaceri de 153,7 milioane de euro, conform Ministerului de Finante.

El mai spune ca pentru a convinge oamenii ca merita sa cumpere online este nevoie de un soc, multora fiindu-le frica sa plateasca prin card.

“In online avem un eisberg scufundat, partea vizibila este foarte mica si cea scufundata foarte mare. In magazin miroase a paine proaspata, este o arta, un mod de business dezvoltat, matur. In online pozitia unui buton determina cresteri de 5-10% peste noapte. Noi am am adaugat in online cosmetice, produse pentru animale si copii, avem cam tot ce isi doreste un consummator. Suntem un mall cu rafturi nelimitate. Este un avantaj pe care il avem in online. Avem 180.000 de produse din 800 de categorii, 600 de marci”, a mai spus seful eMag.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri