Dupa cele doua campanii de reduceri masive – Early Black Friday si Black Friday -,compania QuickMobile a totalizat vanzari de peste 3,8 milioane de euro, prin cele 34 de showroom-uri din toata tara si prin intermediul magazinului online.

Romanii au fost atrasi mai ales de reducerile de 50% la toate accesoriile pentru telefoane, laptopuri si tablete disponbile in reteaua QuickMobile.

Cele mai vandute produse au fost, ca si in campania initiala de pe 22 noiembrie, accesoriile pentru telefoane, laptopuri si tablete, disponibile la preturi cu 50% mai mici.

”Suntem fericiti ca am reusit sa ne depasim estimarile de vanzari pentru cele doua campanii de reduceri – Early Black Friday si Black Friday. Ne-a ajutat foarte mult si schimbarea serverului, care nu ne-a dezamagit in toata aceasta perioada”, declara Tudor Tiboc, CEO QuickMobile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri