Prima etapa a Black Friday 2014 s-a incheiat si ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, a analizat preferintele romanilor pentru marele eveniment al reducerilor. IT&C-ul a atras 70% din vanzarile totale.

  • Produsul cu cele mai multe cautari: ghetele PUMA pentru barbati
  • Cei mai multi vizitatori: Quickmobile
  • Varful de trafic a fost atins pe 21 noiembrie la ora 00:00, cand media de oameni per magazin a ajuns la 3.500
  • Au fost 3,49 comenzi pe minut
  • Vanzarile prin platforma Content Speed in prima runda de Black Friday au depasit 3 milioane de euro
  • In primele 24 de ore, romanii au plasat 6.000 comenzi, dublu fata de restul lunii noiembrie
  • Din categoria „Cele mai scumpe si surprinzatoare”: S-a vandut un Audi Q7 prin oferta de la Badabum si o piscina oferita de ExpertPiscine.ro

Black Friday 2014 a debutat pentru cele mai multe magazine pe 21 noiembrie si unele au ales sa extinda campania peste weekend. Pentru acest eveniment al reducerilor ContentSpeed a consemnat un varf de trafic de 105.000 vizitatori in cea mai aglomerata perioada. Per total, au fost plasate 6.000 comenzi, ceea ce inseamna o medie de 3,49 comenzi pe minut.

Romanii s-au aratat interesati de jocul „Colonistii din Catan“ disponibil in magazinul DOL si de telefonul Asha 208 dual SIM 3G rosu de la QuickMobile, dar si de huse pentru iPhone 6 tot de la QuickMobile. Cand vine vorba de segmentul fashion, au fost populare ghetele Brothers Boot de la ZorileStore.ro si ghetele PUMA Rebound pentru barbati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri