Clientii care au comandat de doua ori acelasi produs pe eMag, in momentele in care site-ul avea probleme cu inregistrarea comenzilor, pot sa trimita un mesaj privat pe pagina de Facebook a eMag, a declarat Iulian Stanciu, CEO al retailerului, pentru wall-street.ro.

“Au existat cazuri in care, din cauza traficului foarte ridicat si a numarului mare de comenzi pe un singur produs, unii clienti au facut doua comenzi pentru un acelasi produs, platind de doua ori. Solutia cea mai simpla, oferita de oficialii eMag, este: Intrati pe pagina de Facebook a eMag, dati un mesaj privat scurt in care spuneti ce s-a intamplat si numarul de comanda la final. Una dintre plati va fi returnata”, a spus Stanciu.

eMag, cel mai mare retailer online de pe piata locala, va incepe primele livrari in aceasta dupa-amiaza, iar unii clienti ar putea sa isi primeasca comenzile incepand de azi.

Wall-Street.ro iti prezinta live ce se intampla la sediul eMag.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri