Cel mai scump produs inchiriat de Black Friday pe serviciul de inchiriat rochii de seara si bijuterii Dressbox a fost un model Dolce & Gabanna, la pretul de 690 de lei, redusa de la 1.190 de lei, conform datelor oferite de companie.

Pretul de 690 de lei este pentru inchirierea rochiei timp de patru zile, pretul rochiei intr-un magazin obisnuit fiind de cateva mii de lei.

“Printre cele mai cautate branduri de pana acum s-au numarat Blumarine, Tadashi Shoji si Terani Couture, insa cel mai scump produs inchiriat a fost o rochie Dolce & Gabanna, la pretul de 690 de lei, redusa de la 1.190 de lei. Clientele s-au orientat atat catre rochiile lungi si elegante, cat si catre cele de cocktail, cu paiete”, au declarat oficialii companiei.

Varful de trafic a fost inregistrat in jurul orei 9 dimineata, cand aproximativ 500 de oameni au accesat site-ul Dressbox, moment care a coincis cu trimiterea newsletter-ului de anuntare a reducerilor de anul acesta.

In prima parte a zilei, cifrele de vanzari de la startul perioadei de Black Friday depaseau 15.000 de lei, de cinci ori mai mult decat in zilele precedente, iar din totalul de comenzi de pana la orele pranzului, 70% au fost plasate de pe desktop, in vreme ce 30% au provenit de pe mobil si tableta.

Compania pregateste pentru 27 noiembrie cele mai mari reduceri de pana acum. Pentru a face loc pentru noile colectii, vor fi puse in vanzare rochii din colectie la preturi cu pana la 90% mai putin fata de cele din magazine.

Dressbox este un serviciu de inchiriat rochii si accesorii, care a debutat oficial pe piata din Romania in octombrie 2014. In prezent, portofoliul cuprinde peste 1.000 de tinute si bijuterii de la peste 50 de designeri de top.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri