Cel mai mare retailer online, eMag, a vandut la editia din acest an a Black Friday 602.000 de produse in valoare totala de 202 milioane de lei (45,45 milioane de euro), cu trei milioane de lei sub estimarile de la inceputul saptamanii, a anuntat, duminica, compania.

Reprezentantii eMag estimasera, la inceputul saptamanii, ca vor vinde 650.000 de produse in valoare totala de 205 milioane de lei. Anul trecut, eMag a avut vanzari de 165 de milioane de lei (aproximativ 37,5 milioane de euro), potrivit Mediafax.

Directorul general al eMag, Tudor Manea (foto), a declarat ca 60% dintre cumparaturile realizate vineri de Black Friday au fost realizate online. "Este o zi istorica in comertul online electro-it. Conform datelor noastre, peste 60% dintre cumparaturile de Black Friday au fost facute in magazinele online. Clientii au apreciat preturile mai bune, oferta diversificata si posibilitatea de a returna produsele in 30 de zile. Daca in mod normal cota uzuala este de 30% pentru online, de Black Friday am depasit cu mult acest prag”, a spus Manea.

Pentru prima oara de la inaugurarea platformei, 51% dintre cele 5,579 milioane de accesari au avut loc de pe terminalele mobile. Timpul total petrecut de vizitatorii site-ului a depasit 116 ani.

Clientii eMag au achizitionat, printre altele, 9,4 kilograme de aur (1.050 de comenzi), 29.000 de televizoare, 22.000 de parfumuri, 18.600 de jucarii, 13.400 de laptopuri, 13.000 de placi, perii si uscatoare de par, 12.000 de anvelope, 9.000 de frigidere, 2.000 de smartwatch-uri si 60 de tone de mancare pentru animale.

Cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG este de 85.590 euro si a fost realizata astazi pentru Range Rover Sport 4.4 Diesel SDV8 HSE Dynamic Luxor redus cu peste 20.000 euro de la 105.667 euro.

Cei 800 de parteneri eMag Marketplace au inregistrat comenzi de 20 de milioane de lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri