Retailerul online de articole vestimentare si accesorii Ama Fashion pregateste reduceri de pana la 60% cu ocazia Black Friday. Retailerul roman organizeaza pentru a patra oara aceasta campanie, iar ca noutate anul acesta va lansa exclusiv de Black Friday 500 de produse noi, in total 3.000 de articole vestimentare fiind “puse la bataie”.

Cele mai multe reduceri vor fi cuprinse intre 25% si 50% si se vor aplica rochiilor, atat celor de seara, de ocazie, office, cat si de zi. O alta categorie, sacourile si jachetele, vor beneficia de reduceri de pana la 60%.

In plus, cele 500 de produse noi, care apar pe site pentru prima oara cu ocazia Black Friday 2016, vor beneficia de reduceri de pana la 40%. Din toate categoriile de haine si accesorii existente in portofoliul Ama Fashion, 3.000 de produse vor beneficia de discount-uri de Black Friday. Valoarea produselor reduse se ridica la aproximativ 200.000 de euro.

“Campaniile de Black Friday ne influenteaza pozitiv prin vanzarile crescute, achizitia de clienti noi, avantaje care se reflecta si la nivel de trafic crescut pe site. Vinerea Neagra este o oportunitate pentru noi in lumea in care totul este la un click distanta. Ne pregatim cu luni de zile inainte ca sa venim in intampinarea potentialilor clienti, pregatind site-ul si selectand produsele participante” , spune Violeta Enescu, director de marketing in cadrul Ama Fashion.

Reprezentantii Ama Fashion estimeaza ca atat traficul pe site va creste cu 150-200% in aceasta perioada, comparativ cu anul trecut, cat si valoarea cosului mediu, de 250 de lei in perioadele obisnuite, sa creasca de Black Friday cu 20%.

Black Friday, nu doar vanzari

Anul trecut, retailerul a inregistrat o crestere a vanzarilor de peste 150%, comparativ cu 2014, in perioada Black Friday, in valoare totala de 30.000 euro.”Am observat ca interesul romanilor pentru shopping-ul online creste exponential, iar acest lucru se datoreaza, credem noi, si campaniilor de Black Friday facute ca la carte, fara preturi umflate inainte de Vinerea Neagra propriu-zisa, ceea ce mareste increderea la nivel de consumator si il face sa revina si dupa incheierea reducerilor”, a declarat Violeta Enescu.

Directorul de marketing mentioneaza ca in urma celorlalte trei campanii desfasurate cu ocazia Black Friday, cele mai importante beneficii nu sunt doar vanzarile, ci si fidelizarea clientilor si achizita de clienti noi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri