Valoarea totala a comenzilor inregistrate, de Black Friday, de catre cel mai mare retailer din Romania, eMag, a depasit 250 milioane de lei (55,4 milioane euro), la ora 19.06, cu 25% mai mult decat anul trecut. Potrivit informatiilor afisate de retailer, au fost vandute peste 27.700 de televizoare si 88 de bijuterii cu diamante.

Din numarul total al comenzilor, 26,3% au fost platite cu cardul. Numarul produselor vandute este de peste 869.000, iar cel al produselor ramase la comercializare depaseste 330.000, potrivit News.ro. Printre cele mai vandute produse au fost televizoarele, peste 27.700, parfumurile, peste 29.500, electrocasnicele mici, peste 69.000, produse pentru casa, peste 141.000, componente PC si periferice, peste 46.000. In cazul produselor speciale, au fost vandute 88 de bijuterii cu diamante.

Retailerul a suplimentat, in cursul zilei, cu 200.000 numarul produselor aflate la vanzare. Numarul total de vizite pe site a depasit 4,7 milioane, iar numarul paginilor vizualizate a depasit cifra de 128 milioane. In cursul diminetii, site-ul a fost blocat de mai multe ori, din cauza numarului mare de vizitatori simultan, care a depasit 450.000.

Black Friday este ziua care urmeaza Zilei Recunostintei in Statele Unite si care deschide sezonul de cumparaturi de Craciun. Comerciantii romani au preluat acesta sarbatoare, dar unii retaileri anunta reduceri si inainte sau dupa ziua evenimentului. Cele mai mari companii care ofera reduceri cu ocazia Black Friday in Romania sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri