O scurta retrospectiva a Black Friday 2017 ne arata vanzari record pe aproape toata linia, de la cei mai mari, la cele mai mici magazine.

eMag, 24 de produse comandate pe SECUNDA

Peste 843.000 de produse au fost comandate pana la ora 17:00, vineri, numar record de produse vandute in 9 ore in istoria eMAG. Valoarea cumulata a comenzilor plasate de clientii eMAG au ajuns la 270 milioane lei. 2.800 de selleri din Marketplace au vandut peste 160.000 de produse.

„Este anul mobilului, peste 67% din traficul zilei de Black Friday 2017, a venit de pe mobil si asta arata ca „mobile shoppingul” este cel mai simplu mod de a comanda un produs sau un serviciu,” a declarat Tudor Manea, director general eMAG.

Recorduri in Black Friday la eMAG (ora 17:00)

¥ Media primelor 10 ore: 24 de produse in fiecare secunda
¥ 55% din comenzi plasate de pe mobil
¥ Peste 30% dintre plati sunt realizate cu card online
¥ 500 de console Microsoft Xbox ONE vandute in 53 secunde
¥ Cea mai mare comanda facuta vreodata online la eMAG este Rover Range Rover Sport 3.0 in valoare de 85.999 euro
¥ Secunda de aur: 150 de produse comandate
¥ 105.000 produse pregatite pana la ora 17:00 in depozit
¥ Valoare medie comandata pe client este de 970 ron

Cantitati pe cele mai vandute game de produse:

Care e legatura dintre IT&C...
Citeste si: Cum influenteaza domeniul IT&C piata de spatii logistice

¥ Produse pentru casa si ingrijirea casei: 120.000 de bucati
¥ Electrocasnice mici (mixere, blendere, aparate de gatit si altele) : 64.000
¥ Televizoare: peste 33.000
¥ Telefoane: peste 30.000
¥ Fashion: peste 30.000
¥ Anvelope: peste 28.000
¥ Jucarii: peste 33.000
¥ Frigidere: peste 10.000
¥ Parfumuri: peste 21.000
¥ Laptopuri: peste 14.000
¥ Mancare pentru animale: 81 de tone
¥ Mobilier: 18.000 produse

Vanzari la produse speciale:

¥ 2,8 kg Aur
¥ 613 Vouchere de calatorie Tarom
¥ 371 Bilete la evenimente
¥ 126 Pachete turistice
¥ 430 Abonamente la servicii medicale

Black Friday este cel mai asteptat eveniment de cumparaturi al anului, lansat in Romania de eMAG in 2011. Ajuns la cea de-a sasea editie, Black Friday a devenit cunoscut prin volumul urias de produse aflate in promotii si prin ofertele de pret unice.

Anul trecut, eMAG a comercializat produse in valoare de 301 milioane de lei; anul acesta, cu cateva ore inainte de incheierea oficiala a Black Friday 2017, eMAG vanduse deja de 360 de milioane de lei.

Posta Romana, pregatita sa faca fata avalansei de colete

Anul acesta, cu ocazia celui mai mare eveniment comercial din Romania, Black Friday, Posta Romana tureaza motoarele la maxim, anunta oficialii companiei detinute de stat. In cele 600 de oficii postale, in care exista ghisee dedicate retailerului eMAG, „cuvantul de ordine va fi eficienta”, promit ei.
Vrem sa reducem timpii de asteptare, de aici si ambitia noastra de a creste exponential, pana la finalul anului, numarul de oficii in care exista spatiile dedicate eMAG.

Oana Antohe, eMAG...
Citeste si: Cate magazine erau inscrise in eMag Marketplace la final de februarie

Mai mult decat atat, in cursul zilei de ieri si inclusiv astazi, de Black Friday, directorii si responsabilii judeteni ai Postei Romane sunt pe teren si verifica, in primul rand, sa nu existe probleme, aglomerari, sau alte evenimente care sa previna livrarea rapida a coletelor eMAG catre clientii nostri comuni.

Am analizat foarte atent experientele anilor trecuti si, astazi, avem incredere ca vom putea oferi, tuturor celor care au ales Posta Romana, servicii calitative, mai rapide si mai eficiente decat in trecut, continua oficialii companiei, recunoscute, din pacate, mai mult TOCMAI prin cozile enorme de la ghisee si formularele incalcite si obositoare pe care fiecare client trebuie sa le completeze pentru a beneficia de serviciile institutiei.

Oficiile postale sunt deschise inclusiv sambata, „dar noi preconizam ca fluxul major va fi pe parcursul saptamanii viitoare. Suntem pregatiti atat pentru clientii care abia asteapta sa intre in posesia produselor cumparate la reducere, cat si pentru cei care vor opta pentru ridicarea coletelor in urmatoarele 7 zile”, mai spun reprezentantii Posta Romana.

Coletele continand comenzile eMAG, efectuate in aceasta perioada, si livrate in oficiile postale prin serviciul PostCollect, vor fi pastrate in oficii timp de 7 zile calendaristice, de la data sosirii in unitate. Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor postale prin intermediul ghiseelor dedicate si vizibil semnalizate.

eMAG: Cati clienti din mediul...
Citeste si: eMAG: Cati clienti din mediul rural cumpara online?

FashionDays: barbatii au comandat mai mult de pe desktop

Clientii Fashion Days au cumparat de Black Friday articole vestimentare, incaltaminte, accesorii, cosmetice si home & deco in valoare totala de 20,5 milioane de lei, pana la ora 16:00, cu 47% mai mult decat anul trecut. Au fost comandate 200.000 de produse de la startul campaniei.
25% din totalul platilor a fost realizat cu cardul.

70% din comenzi au fost plasate direct din aplicatia de mobil Fashion Days, cei mai activi clienti fiind in segmentul de varsta 25 – 34 de ani, peste 56% din total.

In total, au fost inregistrate peste 1 milion de vizite pe siteul Fashion Days si in aplicatia de mobil.
Achizitiile speciale de Black Friday s-au mentinut in topul preferintelor clientilor, iar cele mai cumparate branduri de lux au fost: Valentino, Prada si Dolce & Gabbana.

Cea mai mare comanda a fost plasata pe desktop, in valoare de 14.500 de lei si a venit de la un client din Oradea, care a adaugat 30 de produse in cos. Comanda cu cel mai mare numar de produse a fost plasata din Bucuresti si a inclus 55 de articole.

Cele mai scumpe doua produse au fost doua genti de la Prada, la pretul de 7.590 de lei, respectiv 6.690 de lei. Cel mai ieftin produs vandut a fost un fard de pleoape in valoare de 5 lei.

Barbatii comanda mai mult de pe desktop:

47% dintre comenzile plasate pe desktop sunt facute de barbati, iar diferenta de 53%, de femei
Aplicatia a fost utilizata mai intens pentru achizitii de femei, care au plasat 60% dintre comenzi, barbatii – 40%

Cele mai vandute articole pe Fashion Days pana la ora 16:00:

¥ Pulovere de femei, peste 18.000 de bucati
¥ Geci, peste 12.000 de bucati
¥ Pantofi sport de barbati, peste 8.000 de bucati
¥ Cizme si ghete de femei, peste 8.000 de bucati
¥ Ceasuri, peste 7.000 de bucati
¥ Rochii, peste 6.000 de bucati
¥ Genti, peste 3.500 de bucati

Fashion Days a pregatit peste 1 milion de produse de imbracaminte, incaltaminte, accesorii, cosmetice si home & deco, cu discounturi de pana la 90%, pentru campania de Black Friday din acest an.

PayU anunta peste 165.000 de tranzactii

Valoarea totala a tranzactiilor online prin procesatorul PayU s-a ridicat la aproximativ 115 milioane lei

¥ Total numar de tranzactii: peste 165,000
¥ Valoarea medie a cosului de cumparaturi: 695 lei
¥ Din totalul tranzactiilor, 35% au fost platite cu un card in rate. Romanii au platit in rate cu aproximativ 60% mai mult decat o tranzactie online cu alta metoda de plata online , valoarea medie a cosului de cumparaturi platit in rate ajungand la 945 lei

¥ Top 3 tranzactii online:

- 37,400 lei - o masina

- 36,372 - bijuterii

- 35,391 - bijuterii

¥ Ponderea categoriilor de produse cumparate online de Black Friday 2017 ramane aceeasi:

· IT&C - 90% din totalul cumparaturilor

· Fashion – 7% din totalul cumparaturilor

· eTail (home&deco, produse cosmetice, produse alimentare, vinuri, jucarii, etc.) – 3% din totalul cumparaturilor

EvoMAG, vanzari de 2,9 milioane de euro in prima parte a Black Friday-ului

Campania de Black Friday desfasurata de evoMAG in acest an a generat vanzari de 2,9 milioane de euro pana in prezent.

1,9 milioane de euro a fost valoarea vanzarilor inregistrata in primele doua runde de Black Friday. Vineri, clientii evoMAG au cumparat produse de peste un milion de euro, valoarea medie a unei comenzi urcand la 830 de lei, fata de 650 de lei, cat este intr-o zi obisnuita.

Pana la ora 17:00, peste 60% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat, in conditiile in care acesta a fost suplimentat cu peste 3.000 de produse.

Pe site-ul evoMAG au fost inregistrate astazi peste 350.000 de vizite. Cea mai mare comanda a fost in valoare de 29.700 lei si contine 34 de produse electronice, electrocasnice si de ingrijire personala necesare pentru dotarea corespunzatoare unei case moderne: aspirator, cuptor cu microunde, uscator de par, robot de bucatarie, racitor de vin, televizor, cuptor incorporabil, sandwich maker, masina de spalat, fierbator electric, incalzitor terasa, storcator de fructe, plita incorporabila, prajitor de paine, router wireless, masina de tocat, combina frigorifica, gratar electric etc.

Cel mai scump produs achizitionat astazi a fost un televizor 4K Samsung, in valoare de 10.099 lei.

Top vanzari evoMAG (numar de unitati)

Electrocasnice (mici si mari) – 5.900
Componente PC – 4.400
Televizoare – 2.600
Telefoane mobile si tablete – 1.500
Laptop-uri si desktop-uri – 1.300

Din totalul comenzilor, 2.000 sunt cu ridicare din showroom, 800 de produse fiind deja preluate din showroom de catre clienti.

Ideall.ro: Varful de comenzi, noaptea intre 00:00 si 1:00

Ideall.ro a anuntat reduceri de peste 70% de Black Friday pentru mai mult de 230.000 de electronice si electrocasnice. Campania a debutat la miezul noptii si dureaza pana pe 19 noiembrie.

Pana la ora 12:00, Ideall.ro a inregistrat comenzi de peste un milion de euro, depasind cu 40% rezultatele de anul trecut. 10-15% din produsele disponibile in stoc au fost epuizate in prima parte a zilei. Cele mai cautate marci au fost Arctic, Beko, Bosch, Gorenje, Hotpoint, Electrolux, Hansa, iar cele mai vandute categorii de produse au fost electrocasnicele mari si mici (masini de spalat rufe, frigidere, cuptoare, plite, hote, masini de spalat vase, roboti de bucatarie, fiare de calcat), precum si televizoarele.

Varfurile de trafic si comenzi au fost marcate intre orele 00:00 - 1:00, imediat dupa lansarea campaniilor de reduceri, precum si intre orele 7:00 - 10:00. Mai mult de 50% din accesarile site-ului au fost facute de pe mobil, insa cele mai multe comenzi au venit de pe desktop.

Pana la finalul campaniei de Black Friday, Ideall.ro estimeaza vanzari de 3,5 - 4 milioane de euro, cu o crestere de 50% fata de 2016. Clientii care comanda de pe Ideall.ro beneficiaza de un portofoliu variat in ceea ce priveste metodele de plata: pot plati la livrare si pot beneficia de serviciul de deschidere a coletului, pot plati cu cardul bancar sau pot opta pentru plata in rate de la 12 la 24 de luni, fara dobanda. De asemenea, echipa estimeaza ca livrarile vor ajunge in trei-patru zile lucratoare la clientii din Capitala si din imprejurimi, fiind realizate cu personalul propriu.

Libris.ro: 13.000 de comenzi in 24 de ore

Libris.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de carte din Romania, a vandut de Black Friday carti in valoare de peste 1,5 milioane de lei.
Campania Black Friday pe Libris.ro a avut loc pe 17 noiembrie si a cuprins peste 90% dintre titlurile listate pe site, cu reduceri pana la 90%.
In cele 24 ore de campanie, Libris.ro a inregistrat peste 13.000 comenzi, fiind accesat de peste 150.000 vizitatori.

73% dintre comenzi au fost plasate de femei, iar judetele din care s-au inregistrat cele mai multe comenzi au fost Bucuresti, Cluj, Timis, Iasi si Brasov.
“Black Friday 2017 a fost dublu ca rezultate fata de 2016 si cu aproximativ 30% peste estimarile noastre. Zilele urmatoare vom finaliza expedierea tuturor comenzilor, 40% dintre ele au plecat deja catre cititori” –declara Laura Teposu, Director Dezvoltare si Fondator Libris.ro.

Pe Libris.ro Black Friday a fost o ocazie si pentru a darui. Peste 2.600 din comenzile plasate au avut si donatii. Astfel s-au strans, in 24 ore, 10.000 lei pentru a fi donate catre Salvati Copiii Romania, in proiectul "Salveaza o viata" de dotare cu echipamente a unitatilor medicale din Romania.

“Clientii nostri au beneficiat de reduceri foarte mari si peste 20% dintre ei au ales sa fie si generosi cu aceasta ocazie si sa doneze catre Salvati Copiii Romania, prin intermediul platformei Libris.ro. S-a strans o suma importanta, ce va fi folosita pentru achizitie de echipamente medicale pentru spitale din Romania” –adauga Laura Teposu.

Cele mai vandute carti au fost cele din categoria Beletristica, reprezentand 48% din total, urmate de cele din categoria Carti pentru copii, cu 31% din vanzari.

Autorii cu cele mai multe carti vandute au fost un autor roman contemporan, Petronela Rotar cu 659 exemplare, si clasicul rus Lev Tolstoi, cu 554 volume vandute.

“Topul autorilor preferati de Black Friday este condus de romanca Petronela Rotar, al carei nou volum Orbi si-a epuizat rapid tirajul. Pe locul doi s-a situat autorul rus Lev Tolstoi, o combinatie surprinzatoare care releva apetitul in crestere al cititorilor romani fata de literatura romana contemporana, dar si interes fata de marile opere clasice” –adauga Laura Teposu.

Vegis.ro: Vanzari cu 172% mai mari decat anul trecut

Magazinul online de produse naturiste Vegis.ro a inregistrat vanzari cu 172% mai mari in cadrul campaniei Black Friday 2017, fata de Black Friday demarat anul trecut.

Anul acesta Vegis.ro a propus pe 17 noiembrie, de Black Friday, reduceri de pana la 90% la produse naturiste, alimente bio, cosmetice si remedii naturiste. Numarul comenzilor inregistrate a fost cu 40% mai mare fata de Black Friday precendent.

„70% dintre comenzi au fost deja expediate catre cumparatori in cursul zilei de vineri. Au fost intr-adevar 24 ore intense, insa intreaga echipa a fost alaturi si am reusit sa procesam un numar record de comenzi in cursul zilei, astfel incat acestea sa ajunga la clienti in cel mai scurt timp” –declara Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare si Fondator Vegis.ro.

15% dintre comenzi au fost achitate prin card, in timp ce 32% au fost inregistrate pe dispozitive mobile. Ponderea valorica a comenzilor de pe mobile in total a fost de 30%.

Cea mai mare comanda a fost in valoare de 2500 lei si a inclus 50 produse, iar cele mai vandute produse au fost din categoriile Alimentare si Cosmetice.
Judetele din care s-au inregistrat cele mai multe comenzi au fost Bucuresti, Cluj, Timis, Iasi, Constanta, Brasov.

Ca si anul trecut, primele produse care s-au epuizat au fost Antioxivita si uleiul de cocos Niavis, urmate de produsele apicole precum laptisor de matca sau miere de Manuka.