Sole Luxury Boutique, retailer specializat in produse de infrumusetare si de lux, pregateste reduceri de pana la 60% cu ocazia Black Friday, pe anumite produse acestea ajungand pana la 3.600 lei, atat in magazinele fizice, cat si in mediul online. Retailerul realizeaza pentru a doua oara acest eveniment, iar valoarea produselor din stoc se ridica la peste 1,1 milioane euro, cu 10% mai mare decat anul trecut.

Pregatirile pentru Black Friday au inceput in cadrul Sole inca din luna septembrie, printr-o analiza a tipurilor de comenzi înregistrate anul trecut cu ocazia aceluiasi eveniment. „Am observat ce se doreste, pe ce mizeaza clientela, ce ne-a lipsit anul trecut si am stabilit strategia pentru acest an. Cel mai important aspect este ca anul acesta cele mai mari reduceri, de pana la 60%, vor fi aplicate pe produsele existente in stocul fizic, astfel incat comenzile sa poata fi livrate imediat”, a declarat pentru wall-street.ro Angela Tiboc, directorul diviziei de fashion&style in cadrul Sole.

Anul trecut, 80% dintre clientii inregistrati in perioada Black Friday au fost femei, iar cele mai multe dintre cliente s-au indreptat spre categoriile de genti si cosmetice. In total, in cele trei zile in care retailerul a aplicat reduceri de Black Friday, s-au vandut genti in valoare de 50.000 de euro. Pe langa acestea, s-au mai vandut produse cosmetice si parfumuri, cea mai mare comanda inregistrata fiind de 2.500 euro.

Pentru anul in curs, retailerul estimeaza un trafic de peste 5.000 de clienti, asemanator celui din 2015. Black Friday este evenimentul cu cel mai mare impact asupra vanzarilor Sole Luxury Boutique, urmat indeaproape de perioada sarbatorilor de Craciun. “Ambele evenimente au un impact major in business-ul nostru si am putut remarca acest aspect chiar de anul trecut, cand am trecut pentru prima data prin aceste momente. In cazul nostru, raportandu-ne la anul trecut, ofertele de BlackFriday au atras mai multi clienti decat in luna decembrie”, mai spune aceasta.

Cele mai cumparate produse

Printre cele mai solicitate produse si branduri in cadrul Sole se numara gentile si ceasurile, brandurile de renume din piata bunurilor de lux mentinandu-se in topul preferintelor clientilor Sole. „In comparatie, anul trecut am remarcat un interes mai mare pentru parfumuri si cosmetice, insa consideram ca ne indreptam in directia cea buna . Pe masura ce evoluam, acestia devin fideli si sunt increzatori ca pot achizitiona de la noi si produse high-end”, spune Tiboc.

La nivel de branduri, romancele inclina catre cele europene: Michael Kors, Longchamp, Yves Saint Laurent sau Chloe sunt preferate pe zona de accesorii, genti si ceasuri. Din categoria de cosmetice se remarca Estee Lauder si Christian Dior si mastile revolutionare coreene, iar dintre parfumieri Lancome si Versace.

Black Friday - Vinerea Neagra - este ziua care urmeaza Zilei Recunostintei in Statele Unite si care deschide sezonul de cumparaturi de Craciun. Comerciantii romani au preluat acesta sarbatoare, care in acest an are loc in data de 18 noiembrie. Totusi, unii retaileri anunta reduceri si inainte sau dupa ziua evenimentului.

Sole Luxury Boutique este afacerea familiei Tiboc, lansata in 2012. Initial, business-ul se axa doar pe distributie pentru ca ulterior, in 2014, sa se extinda in retail si sa ajunga sa vanda in prezent produse de infrumusetare si de lux in valoare de peste 1,5 milioane euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri