Bolt, platformă europeană de transport la cerere, lansează serviciul Business Delivery în toate orașele în care activează în România - București, Cluj-Napoca și Timișoara. Serviciul Business Delivery pune în legătură companiile cu curierii, prin intermediul platformei Bolt, oferind acestora posibilitatea să plaseze online comenzi de livrare și să expedieze produsele către clienții lor, la tarife accesibile, în aceeași zi sau chiar în aceeași oră, potrivit unui comunicat de presă.

Compania a lansat recent și o nouă categorie în aplicația Bolt, Delivery, care permite utilizatorilor să trimită trimite pachete prietenilor și familiilor lor. Astfel, Bolt oferă soluții de livrare atât companiilor, cât și persoanelor fizice.

„Serviciul Business Delivery poate fi folosit de orice tip de companie, de la supermarketuri și librării la magazine online – practic, de oricine are nevoie de un serviciu de livrare imediată, care poate să acopere mai multe zone și să livreze comenzi multiple”, a explicat Cristian Sălceanu, operations manager al Bolt România.

Companiile pot încărca livrările în loturi, dintr-un document în format CSV, sau le pot introduce manual, folosind un formular simplu. Comenzile pot fi preluate imediat sau programate pentru a fi preluate în cel mult 48 de ore.

La adăugarea comenzilor, companiile vor primi o estimare a prețului. Odată ce acestea confirmă cererea pentru livrare, Bolt va trimite un curier pentru a lua comanda, la ora specificată.

Funcțiile de urmărire în timp real asigură faptul că atât companiile care furnizează produsele, cât și clienții acestora pot primi imediat actualizări cu privire la statusul comenzii. Vânzătorii vor primi informațiile direct pe aplicația web, iar clientul la care trebuie să ajungă comanda va primi o notificare prin SMS, cu faptul că livrarea este pe drum, cu ora estimată de sosire și cu datele de contact ale curierului precum și un link pentru a putea urmări livrarea. Același lucru este valabil și pentru categoria Delivery, pasagerii putând și ei să vadă în timp real unde se află coletul, de la punctul de expediere și până la destinatar.

În această perioadă se recomandă livrarea contactless pentru toate comenzile Business Delivery, pentru a reduce orice risc. Companiile pot seta o locație exactă în aplicație, unde curierul poate să lase pachetul, pentru a nu fi în contact direct cu destinatarul. Companiile care doresc să folosească Business Delivery se pot înregistra prin intermediul unui formular online sau pot contacta Bolt la livraribusiness@bolt.eu.

Bolt, cunoscută anterior ca Taxify, este o platformă europeană de transport la cerere, care are drept scop să facă mobilitatea urbană mai ușoară, rapidă și convenabilă.

Înființată de Markus Villig, Bolt a fost lansată în 2013. Este una dintre platformele de transport care cresc cel mai repede în Europa și Africa, având printre investitori companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar și pe Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.

Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori înregistrați în peste 35 de țări din lume.

Sursa foto: Facebook Bolt

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri