Compania românească Blue Lagoon Clean a început producția unor kituri de lămpi germicidale cu eficiență 99% împotriva microorganismelor (virusuri și bacterii), inclusiv COVID-19.

În momentul de față, capacitatea de producție este de 10 kituri UVC/săptămână. Kit-ul Lampă UVC are o putere de 110W, poate dezinfecta o suprafață de aproximativ 30 MP, poate fi controlat pe orice dispozitiv iOS sau Android, cu posibilitatea ca lampa să poată fi pornită/oprită de oriunde și poate fi precomandat online de pe website-ul companiei Blue Lagoon Clean, se arată într-un comunicat de presă.

Lămpile UVC germicidale sunt recomandate în spațiile comerciale care trebuie să fie dezinfectate, igienizate și sterilizate, dar și în spațiile pentru birouri, ca măsură de siguranță pentru angajați și clienți.

Blue Lagoon Clean va dona 1 echipament cu lampă UVC celor din linia 1 de la Institutul Matei Balș din București. În luna aprilie, compania a mai donat aceluiași institut 1.000 de măști, 300 de perechi de mănuși, 20 litri de dezinfectant, 6 litri de spirt și 600 de șervețele dezinfectante.

Ideea dezvoltării acestui proiect a venit în momentul în care fondatorii companiei Blue Lagoon Clean, Cristina Tarasevici și Vlad Elias, și-au propus să doteze punctele de lucru cu o astfel de tehnologie, dar au întâmpinat nenumărate probleme.

„Initial am găsit doar tuburile, fără niciun fel de automatizare. Practic, le puteai cumpăra, dar nu le puteai folosi. Am căutat la furnizori lămpi UVC gata asamblate, dar acestea porneau de la 3.500 de lei și o putere de doar 40W. Compania fiind acum într-o situație financiar nu tocmai bună, am luat în calcul producerea unui KIT UVC funcțional și așa am ajuns să începem un parteneriat cu Englehardt Management Systems, compania alături de care am demarat acest proiect”, spune Cristina Tarasevici.

Prețul unui echipament cu lampă UVC

Produsul realizat de Blue Lagoon Clean vine ca un KIT care beneficiază de garanția pe care producătorul fiecărei piese o oferă. Durata de viață a unei lămpi UVC, componenta principală din KIT este de 8.000 de ore.

„Cu privire la preț, am reușit să le punem în vânzare la 2.499 de lei, în condițiile în care capacitățile tehnice sunt net superioare comparativ cu ce se vinde în acest moment pe piață, la prețuri cu 30-40% mai mari. Vânzarea se va face online, iar vânzările vor fi disponibile doar pentru București și Ilfov, în acest moment. Până acum avem precomenzi pentru 20 de kituri UVC, dar credem că cererea va crește după data de 15 mai”, menționează Vlad Elias.

În cadrul companiei Blue Lagoon Clean au fost instalate 6 lămpi la punctele de lucru, că măsură suplimentară de dezinfectare, iar pentru mașinile care deservesc serviciul de colectare & livrare gratuită există două unități UVC special concepute.

Blue Lagoon Clean, care operează un lanț de spălătorii ecologice și deține un centru de procesare ecologică în Pantelimon, a înregistrat scăderi semnificative odată cu răspândirea COVID-19 în România. Vânzările pe punctele de lucru din centrele comerciale sunt în cădere liberă. Comparativ cu luna Martie 2019, acestea au scăzut cu 80%.

Blue Lagoon Clean oferă servicii ecologice de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor, precum și serviciul de colectare și livrare a acestora în mod gratuit și livrarea la domiciliu a cumpărăturilor, direct la ușa clienților săi.

Sursa foto: Blue Lagoon Clean

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri