Pandemia de Coronavirus a afectat majoritatea sectoarelor economice, multe dintre acestea fiind nevoite să reducă salariile angajaților sau să îi disponibilizeze. Cu toate acestea, românii au cumpărat, în aprilie, mai multe ceasuri decât în mod obișnuit, multe pentru a fi oferite drept cadou de Paște, iar magazinul online WatchShop.ro a înregistrat o creștere de 40% a vânzărilor de ceasuri și accesorii conexe în luna aprilie, comparativ cu luna anterioară, 6 din 10 clienți fiind la prima achiziție.

Vârfurile de vânzare din luna aprilie a acestui an au fost înregistrate în săptămâna dinaintea sărbătorilor pascale și spre finalul lunii, când a crescut și valoarea medie a unei comenzi cu peste 50% față de o perioadă obișnuită.

„Închiderea magazinelor fizice, alături de o ofertă bine dimensionată pentru cerințele clienților, au contribuit la creșterea vânzărilor WatchShop.ro în această perioadă, în care industria de comerț online a avut de câștigat. Din selecția de branduri preferate de clienții WatchShop.ro în aprilie, precum Tissot, Garmin și Marc Jacobs, care oferă modele cu prețuri peste medie, înțelegem că o bună parte din ceasuri au fost achiziționate pentru a fi făcute cadou. Spre finalul lunii, am observat o creștere a categoriei de smartwatch-uri, odată cu încălzirea temperaturii de afară și cu apropierea momentului de ridicare a restricțiilor impuse de autorități”, spune Cătălin Florea, CEO WatchShop.ro.

Din totalul comenzilor plasate în luna aprilie, circa 60% au fost făcute de clienți noi. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să facă achiziții în offline, potrivit comunicatului de presă.

Citește și: WatchShop.ro își deschide un supermarket online cu produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice

Venituri în creștere cu 10%

Față de luna aprilie 2019, veniturile WatchShop.ro au crescut cu 10% în perioada analizată. Categoriile care au înregistrat cele mai mari creșteri au fost ceasurile de damă și smartwatch-urile – pe acest segment vânzările s-au dublat față de 2019.

„Suntem deja pe un trend pozitiv, inclusiv dacă ne raportăm la luna aprilie a anului precedent. După o perioadă de câteva săptămâni, în luna martie, în care vânzările de ceasuri și accesorii au încetinit, creșterile din aprilie reprezintă un argument că retailul online va avea de câștigat după contextul Covid-19”, spune Cătălin Florea.

Ultimele săptămâni au adus și o schimbare în comportamentul de achiziție al clienților, care iau deciziile mai rapid și vizualizează mai puține produse înainte de achiziție, fiind mai hotărâți pe un anumit brand sau produs. În paralel cu scăderea duratei medii a sesiunii, plățile online cu cardul s-au dublat în această perioadă, se arată în comunicatul de presă.

Citește și: WatchShop.ro estimează vânzări în creștere cu 15-20% anul acesta

Watchshop.ro, campanie de reduceri de până la 80%

În această perioadă, WatchShop.ro dă startul campaniei „Maratonul Brandurilor de Top”, care va include cele mai vândute branduri din shop. În intervalul 8-15 mai, clienții pot achiziționa ceasuri Garmin, Tissot, Casio, Citizen, Orient, Fossil, Festina, Sekonda, Marc Jacobs și Ingersoll cu discount-uri de până la 80%.

Alături de nume cu tradiție pe plan local, în campania „Maratonul Brandurilor de Top” a fost inclus și brandul fashion de ceasuri de damă Marc Jacobs. Ceasurile Marc Jacobs sunt aduse în România exclusiv de WatchShop.ro, au intrat în portofoliul de produse luna trecută și au urcat deja în top 10 cele mai vândute ceasuri.

WatchShop.ro este un magazin online de ceasuri originale din România. WatchShop.ro are un portofoliu de peste 17.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial.

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri