Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 14 mai: unul în orașul Năvodari, județul Constanța și celălalt în localitatea Moșnița Nouă, județul Timiș. Odată cu deschiderea noilor unități, compania creează 40 de locuri de muncă.

Noul magazin Lidl din Năvodari este situat pe Str. D10, Nr. 1, iar cel din localitatea Moșnița Nouă se află pe Str. Ștefana, Nr. 1.

Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și aproximativ 120 de locuri de parcare. În parcările celor două magazine se va afla câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde vor putea fi încărcate două mașini simultan. În plus, majoritatea locurilor din parcarea magazinului din Năvodari sunt echipate cu parasolare.

Noile magazine Lidl din Năvodari și Moșnița Nouă dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde de eficiență energetică. Printre acestea se numără:

  • sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență
  • sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de ventilație
  • stația de încărcare pentru automobile electrice.

Pe 5 mai, Lidl a inaugurat un nou magazin în Voluntari, cu stație de încărcare pentru automobilele electrice.

„În plus, magazinul din Năvodari dispune de un acoperiș verde cu o suprafață de peste 1.600 m2, fiind cel de-al zecelea astfel de magazin din portofoliul Lidl din România. Acoperișul verde oferă o multitudine de beneficii ce țin de protecția mediului înconjurător. Acesta contribuie în primul rând la eficiența energetică a clădirii, prin menținerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. În același timp, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și de a reduce în același timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare”, se arată în comunicat.

Măsuri de răspândire a SARS-CoV-2

În noile magazine din Năvodari și Moșnița Nouă se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în rețeaua din România. Printre acestea se numără:

  • montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat
  • limitarea numărului de clienți care pot intra în același timp în magazin
  • montarea de dispensere cu soluție dezinfectantă pentru clienți și dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate și obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările și ieșirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele și coșurile de cumpărături, benzile și POS-urile de la casele de marcat etc.).

În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără:

  • plata cu cardul bancar
  • evitarea zonelor aglomerate
  • atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane.
  • Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noile magazine Lidl din Năvodari și Moșnița Nouă se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.

La finalul lunii aprilie, Lidl a deschis un magazin nou în Mioveni, Argeș.

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice.

Sursa foto: Lidl România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri