Compania continua planul de investiții și dezvoltare rezultat în urma derulării unui proiect cofinanțat de BERD. Astfel, concomitent cu relocarea magazinului din Dorobanți, compania a implementat un rebranding împreună cu agenția WOPA, precum și un design nou pentru magazine, în colaborare cu BL Associates.

Investițiile au fost direcționate către echipa de proiect, ambalaje noi, semnalistică și amenajare de spații. Furnizorii și colaboratorii Pain Plaisir, de la ingrediente la logistică, sunt companii locale.

„Avem încredere în piața locală, în consumatorii români și în puterea comunităților unite, care s-a văzut și acum în criza generată de pandemie. Companiile care au reușit să fidelizeze clienții și chiar să dezvolte o comunitate în jurul afacerii lor vor trece cu bine, chiar dacă prin mari eforturi, de eventuala scădere economică care se preconizează. Ne-am dorit să păstrăm conceptul de magazin-destinație care ne caracterizează, unde clienții vor avea parte de aceleași servicii și produse de calitate, dar în care, în contextul actual, își vor putea face cumpărăturile rapid, cu ușurință și în siguranță”, a declarat Irina Stăncescu, cofondator Pain Plaisir.

Citește și: Pâinea noastră cea de toate zilele: de la aluatul albicios la crusta rumenă și caldă - reportaj din brutăria Pain Plaisir

Gamă restrânsă de produse în magazinele Pain Plaisir

În noul magazin Pain Plaisir, din 1 iunie și în conformitate cu indicațiile autorităților, vor avea acces doar două persoane în același timp, limitele de distanță vor fi semnalizate vizibil pe podea prin autocolante, iar purtarea măștii de protecție va fi obligatorie. De asemenea, pentru a limita timpul petrecut în magazin, gama de produse va fi restrânsă, pentru o perioadă, doar la cele esențiale.

De la înființare, compania a investit 570.000 de euro, principalele proiecte fiind deschiderea primei brutării și extinderea acesteia, dezvoltarea unui nou spațiu de producție, deschiderea celui de-al doilea magazin și relocarea acestuia, crearea identității și a magazinului online, implementarea software-ului ERP pentru planificarea producției și gestionarea afacerii, dar și inițierea unui proces de rebranding.

Cifra de afaceri a companiei a fost de aproape 1,7 milioane de euro în 2019 și estimează afaceri de aproape 2 milioane de euro în 2020 și un număr de peste 60 de angajați.

Fondată în 2013 de Irina Stăncescu și Tom Rees, Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă clienților produse de brutărie și patiserie proaspete, cu maia si fără coloranţi, amelioranţi sau conservanti. Compania deține două magazine în București, în Kiseleff și Dorobanți. Pain Plaisir estimează o cifră de afaceri de două milioane euro în 2020, obținută alături de o echipă de peste 60 de angajați.

Sursa foto: Pain Plaisir