Reducerile de personal reprezintă circa 5% din totalul angajaților companiei. Cele 55 de milioane de lire sterline care ar urma să fie economisite se adaugă celor 140 de milioane de lire, acumulate din reducerile de costuri deja anunțate.

Burberry a anunțat că își va păstra sediul central din Marea Britanie, dar va renunța la o parte din personal, va reduce din spațiul de birouri și va îmbunătăți eficiența retailului în afara Marii Britanii. Compania a anunțat că vrea să investească în marketing, inclusiv magazine pop-up, campanii digitale și evenimente.

În luna iunie, vânzările companiei au scăzut cu 20% comparativ cu anul trecut, iar englezii se așteaptă ca până în septembrie, acestea să înregistreze o scădere de 15%-20%.

În perioada aprilie-iunie, vânzările au scăzut cu 48%, iar în Europa și Orientul Mijlociu s-au micșorat cu 75%, în contextul în care multe magazine și centre comerciale s-au închis pentru a limita răspândirea noului Coronavirus.

Sursa foto: Unsplash