Clienții vor putea face cumpărături de pe website-ul https://penny.lyvra.ro/, iar timpul estimat pentru livrarea acestora la domiciliu este de trei ore. Plata se va putea face cash sau cu cardul la livrare, iar costul transportului este 19,99 lei.

„Acest proiect pilot este un prim pas pe care compania noastră îl face în direcția dezvoltării de noi canale de shopping pentru clienții PENNY, iar așteptările privesc mai ales insight-urile pe care le vom dobândi în urma celor câteva luni de test”, a declarat Daniel Gross, director general Penny| ReweRomânia.

„Suntem siguri că putem valorifica oportunitatea de a ne extinde afacerile prin intermediul parteneriatului cu PENNY, integrând resursele existente din call-center și din flota noastră de peste 650 de autoturisme și utilizând sinergii în activitatea de livrare pentru a ajunge cât mai bine la client”, a spus Laurențiu Niculae, director operațional AD Auto Total.

Penny este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 264 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.

Auto Total are o cifra de afaceri de peste 280.000.000 euro in 2019. În prezent, are 84 depozite proprii in Romania și o echipă formată din peste 1.800 de angajați.

Sursa foto: Penny Market