Vânzările lanțului de supermarketuri Be­rezka, care vinde exclusiv produse slave şi în special produse ruseşti, au crescut de la debutul pandemiei, comparativ cu anul trecut, chiar dacă în luna martie au întâmpinat dificultăți.

„Am dezvoltat primul magazin în franciză (un magazin pe care îl aveam deschis din 2015). Rezultatul este bun și suntem în căutare de parteneri pe partea de franciză, care vor să se implice direct. Bineînțeles, dorim în continuare să deschidem și magazinele proprii. Ne gândim să pornim și spre alte orașe. Deocamdată nu am o dată concretă”, a declarat Natalia Frol, directoarea generală a Berezka.

Două noi magazine Berezka

Berezka va deschide în Capitală unul sau două noi magazine și le va moderniza pe cele existente, în contextul în care apetitul românilor pentru produsele slave este în creștere.

„Până la finalul anului mai dorim să deschidem unu-două magazine în București. Totul depinde de disponibilitatea spațiilor comerciale, de poziție și preț. Lucrăm la proiectul de renovare a magazinelor existente și sperăm ca până la finalul anului să renovăm două magazine. Va fi o surpriză plăcută pentru clienții noștri”, explică Natalia Frol.

Berezka are șapte magazine în București și 45 în Bulgaria. Compania are, în țară, 26 de angajați, iar în 2019 a înregistrat o cifră de afaceri de 13 milioane de lei.

Sursa foto: Facebook Berezka