Zona de magazin existentă în cadrul stației de distribuție carburanți va fi reamenajată și va propune clienților comerțul de proximitate MyAuchan. Remodelările magazinelor sunt programate să fie realizate pe parcursul următorilor ani.

În funcție de suprafața stației, pe rafturi se vor găsi până la 2.500 de produse: de la produse alimentare, inclusiv produse proaspete, fructe și legume, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto.

Stațiile Petrom vor intra într-un amplu proces de modernizare care, pe lângă amenajarea de magazine MyAuchan, include înlocuirea elementelor de identitate vizuală, precum și lucrări exterioare în zona pompelor și în cea a serviciilor adiacente (spălătoria de mașini, alimentarea cu GPL).

În plus, în cadrul a cinci stații-pilot de distribuție, se vor crea culoare rapide, respectiv pompe la care se poate achita direct, cu cardul sau cu telefonul mobil.

După toate testele făcute în cei trei ani de la demararea proiectului pilot, am reușit să configurăm un model de magazin MyAuchan care să răspundă cel mai bine nevoilor clienților în mișcare, dar și celor care locuiesc în imediata vecinătate pentru că venim cu un concept de magazin de proximitate, cu produse alimentare și nealimentare și o experiență unică de cumpărare. Vom remodela magazinele din stațiile Petrom pe parcursul mai multor ani pentru a oferi clienților un comerț sub brandul MyAuchan iar, progresiv, vom adăuga din ce în ce mai multe servicii de comerț digital, în completarea serviciilor deja oferite de Petrom“, a declarat Ionuț Ardeleanu, director general Auchan Retail România.

Cooperarea dintre OMV Petrom și Auchan Retail România a început în anul 2017 cu o fază-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în stații de distribuție marca Petrom, atât din zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază, s-a urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea potențialului acestei colaborări.

În februarie 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România au semnat un memorandum de înțelegere cu scopul de a analiza extinderea colaborării într-un parteneriat de lungă durată. Memorandumul a fost aprobat de Consiliului Concurenței în luna iulie a anului trecut.

La finalul lui 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România aveau deschise 17 magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție marca Petrom.

OMV Petrom este o companie de energie din Europa de Sud-Est, cu o producție anuală de ţiţei şi gaze la nivel de grup de 55,4 milioane bep în 2019. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de înaltă eficienţă de 860 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere cu amănuntul, Grupul este prezent în România şi ţările învecinate prin intermediul a 802 benzinării, la sfârșitul lunii iunie 2020, sub două branduri, OMV și Petrom.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 5 supermarketuri Auchan și o rețea de 26 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, Auchan are aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Sursa foto: Auchan Romania