Anul 2020 va rămâne cu siguranță în istorie pentru industria HoReCa. Este o perioadă în care restaurantele și terasele au trebuit să se adapteze pentru a trece cu brio peste închiderile succesive. Direct proporțional cu aceasta și retailerii au avut de suferit, deoarece livrările către locațiile HoReCa au stagnat. Gheorghe Andresz, de la HEINEKEN România, a declarat că își dorește ca toate locațiile HoReCa să fie pline, din nou.

Pe durata pandemiei, HEINEKEN România a realizat acțiuni de tip comercial, dar și de marketing, prin campanii care să susțină această industrie, prin investiții către parteneri HoReCa, dar și acțiuni comune cu locații HoReCa, partenere HEINEKEN.

„Campania HORA ne-a oferit încă o oportunitate de a fi alături de industria ospitalității, de a găsi împreună soluții la provocările unui context nou, cu reguli care s-au schimbat pe neașteptate”, a declarat Gheorghe Andresz, Director Traditional Trade & OOH, HEINEKEN România, pentru wall-street.ro.

Sursa Foto: HEINEKEN Romania

HEINEKEN vrea să dezvolte sectorul HoReCa

În următorii ani, compania își propune să investească în continuare în oameni, în brandurile și operațiunile sale. De asemenea, se concentrează și pe dezvoltarea industriei HoReCa, atât de afectată de închiderea activității din ultimul an.

Scopul HEINKEKEN este de a readuce acest sector la nivelul înregistrat înainte de pandemie și chiar de a depăși acest nivel, pentru a crește industria, astfel încât să capete aceeași pondere semnificativă ca în multe țări din Europa.

„Pentru noi, HoReCa este parte integrantă a planurilor de business, atât în acest an, cât și în viitor. Ne uităm cu atenție la parteneriatele directe și indirecte pe care le avem în acest sector, la investițiile și resursele alocate, toate având un rol crucial în creșterea industriei ospitalității. Cred că până la urmă, ce ne dorim atât noi, alți producători, cât și reprezentanții HoReCa este să vedem aceste locații pline”, spune Gheorghe Andresz.

Românii au consumat mai multă bere de acasă în timpul pandemiei

Îngrădirea libertății de mișcare ca parte a restricțiilor impuse în pandemie a însemnat blocarea aproape completă a industriei HoReCa.

Potrivit reprezentanților HEINEKEN, cererea din segmentul HoReCa s-a mutat în cel de Retail, cu impact asupra vânzărilor înregistrate de către industria ospitalității. Din păcate, comerțul din celelalte canale comerciale nu a putut compensa blocajul acestui sector.

Deoarece o perioadă destul de lungă industria HoReCa a fost aproape „paralizată”, a existat o schimbare a comportamentului de consum. Românii au început să consume mai multă bere din casele lor și mai puțin în restaurante sau terase.

„În prezent, vedem o redeschidere aproape completă a sectorului HoReCa, o revenire care nu a reușit încă să ajungă la nivelul de dinainte de pandemie. Însă vedem și eforturile pe care cei care activează în HoReCa, cât și ale noastre, în calitate de producători și parteneri ai acestora, le depunem pentru a readuce experiența HoReCa consumatorilor, cu scopul de revigora apetitul acestora de a ieși, de a petrece timp de calitate în astfel de locații”, mai spune Gheorghe Andresz.

HEINEKEN este prezent în peste 190 de țări din întreaga lume. În România, compania are peste 1.100 de angajați în cele 4 fabrici din Mureș, Ciuc, Constanța și Craiova.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri