ecomTIM, cel mai mare eveniment regional de comert electronic si marketing online, devine ecomTEAM, iar anul acesta cele doua zile de conferinte si workshop-uri au loc in Brasov.

ecomTEAM, eveniment organizat de Wall-Street.ro si fondat de 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania, va avea loc pe 2-3 aprilie in Brasov, la Hotelul Kronwell.

„Foarte multi dintre participantii ultimei editii ecomTEAM au venit din Bucuresti pana in Timisoara pentru a participa la cel mai important eveniment regional de comert electronic. Pentru a fi mai aproape de comunitatea de magazine online, furnizori si specialisti in marketing, anul acesta am ales un alt loc, unul central din punct de vedere geografic. Evident, brandul ecomTEAM este foarte puternic legat de Timisoara, orasul unde 2Parale a organizat primele doua editii si unde, impreuna cu wall-street.ro, a fost organizata cea de a treia. Astfel, am cautat un brand in care sa se regaseasca mai bine atat vechiul <<ecomTEAM>> cat si misiunea evenimentului: aceea de a creste comunitatea de comert electronic din Romania”, a declarat Claudiu Vrinceanu, redactor-sef al cotidianului de business wall-street.ro.

Teme de discutii si inscrieri

In cadrul conferintei din prima zi a evenimentului vom discuta despre evolutia comertului online, despre tendinte si strategii de vanzari pe internet, in timp ce ziua a doua va fi dedicata workshop-urilor de PPC, SEO, usability, promotii eficiente, marketing afiliat, analytics sau social media.

La momentul de fata, cei interesati de eveniment se pot inscrie pe site-ul www.ecomteam.ro pentru a afla primii cand incepe promotia early bird, dar si noutati despre program si speakeri, pe masura ce informatiile sunt publice.

„Anul trecut a fost unul foarte dinamic pe piata de comert online, un domeniu care creste anual cu doua cifre, si in care in 2013 si-au facut aparitia giganti precum Carrefour, Cora, Pracktiker sau Leonardo. Inceputul de an a adus un nou jucator in domeniu, reteaua de cash&carry Selgros. Astfel, la urmatoarea editie a ecomTEAM, o parte importanta a discutiilor va fi dedicata extinderii si diversificarii magazinelor online”, a mai spus Claudiu Vrinceanu.

Printre participantii de la editiile anterioare ale ecomTEAM se numara Laurent Crouet (director operational pentru Europa al Prestashop), Lisa Myers (CEO Verve Research), Catalin Cretu (director general Visa Europe), Elisabeta Moraru (industry manager Google Romania), Dan Bulucea (country manager Google Romania), Mikoaj Zakrzewski (business development manager CEE PayPal), Gillian Muessig (presedinte fondator al SEOmoz), Daniel Nicolescu (country manager PayU Romania), Dorin Boerescu (CEO 2Parale) Zoli Herczeg (business development manager Microsoft Romania), Marius Ghenea (presedinte ARMO) si Andrei Stefan (ecommerce manager Vodafone Romaia).

Organizatorul ecomTEAM este Wall-Street.ro este unul dintre cele mai importante cotidiane online de business din Romania, cu o audienta de aproximativ 840.000 de clienti unici in decembrie anul trecut, conform datelor Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI). Publicatia a fost lansata in ianuarie 2005 de catre InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania.

Evenimentul a fost fondat de catre 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania si Bulgaria, activa in zona de performance marketing si cu Divizia de PPC, agentie Platinum Google Engage. 2Parale e singura retea de marketing afiliat membra a IAB Romania. Portofoliul 2Parale include peste 300 de campanii si mai bine de 30.000 de afiliati, care au livrat 100 de milioane de click-uri si au generat advertiserilor vanzari de peste 83,8 de milioane de lei (fara TVA). Conversiile generate prin 2Parale sunt publice si pot fi accesate in timp real.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri