Cea mai mare comanda facuta cu ocazia Valentine's Day si Dragobete pe site-ul Floridelux.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de flori de pe piata locala, a fost de peste 750 euro si a fost livrata in Braila, a declarat pentru wall-street.ro, Marius Dosinescu, CEO si cofondator al companiei.

Cea mai mare comanda de anul acesta este dubla fata de cea din 2013 si a constat in diverse buchete de flori, de la trandafiri, la irisi, zambile, narcise.

„Insa am avut si comenzi de 1.500 – 2.000 euro, insa nu cu livrare in aceeasi locatie, deci comparativ vorbim de o dublare”, mai spune Dosinescu.

Pe de alta parte, comanda medie a fost de aproape 60 euro fata de 45 euro in anii anteriori. De asemenea, valoarea totala a comenzilor a fost de circa 30.000 euro, dublu fata de perioada similara din 2013.

„Valentine’s Day este mult superioara in cifre, vanzari, adoptare de catre romani, fata de Dragobete. Florile cu cele mai mari vanzari au fost trandafirii rosii, de departe. Din obisnuinta, romanul ofera trandafiri rosii, insa observ o tendinta de a se indrepta si catre alte tipuri de flori, insa avem nevoie de timp pentru a educa clientii in acest sens”, afirma antreprenorul.

Marius Dosinescu, CEO si cofondator al Floridelux.ro, va fi speaker alaturi de reprezentantii altor magazine online la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

Ultimele zile de reduceri de 30% pentru bilete la comTEAM

Cei care isi cumpara bilete la ecomTEAM pana luni, 3 martie, la ora 24.00, beneficiaza de un discount de 30% din pretul integral al biletului.

Reprezentantii magazinelor online au parte de preturi speciale si la fel grupurile de cel putin trei persoane.

In cele doua zile de conferinta si workshop-uri participantii vor afla de la specialisti romani si internationali cele mai importante trenduri in comertul electronic, date relevante din domeniu, sfaturi si studii de caz cu aplicabilitate imediata.

Printre alti speakeri care vor participa la eveniment se numara Iulian Stanciu, directorul general al eMag.ro; Marius Pahomi, directorul general al Conversion; Dan Bulucea, CEO al Google Romania; Catalin Cretu, directorul general al Visa Europe Romania; Daniel Nicolescu, CEO al PayU pentru Europa de Sud Est; Lucian Aldescu, directorul general al DPD Romania; Razvan Diratian, CEO al Avon Romania si Republica Moldova; Marian Alecsiu, CEO si cofondator al F64 Studio si Dan Vidrascu, CEO al Elefant.ro.

Pe de alta parte, in cadrul conferintei, dar si la workshopuri vor participa specialisti internationali precum David Sottimano, consultant in cadrul Distilled, una dintre cele mai cunoscute agentii britanice de marketing digital, Alison Battisby, consultant in social media- cu experienta in cadrul unor companii precum Nokia ori Tesco si John Heffernan, director de vanzari pentru digital in cadrul Foundry Communications, unul dintre jucatorii majori intre agentiile britanice de design.

Fondat de 2Parale in 2011, ecomTEAM este organizat de anul trecut de WALL-STREET.RO.

Partenerul principal al evenimentului este Profitshare, parteneri sunt PayU, DPD si Vodafone, iar sponsorii Visa, Gemius, Zitec, Okazii.ro, Daedalus Millward Brown si Cashout.

Partenerul oficial de netwoking al evenimentului este Microsoft iar partenerul oficial de distractie este Shopmania.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IAB Romania, ARMO, Cariere, IQads, Smark, Retail-FMCG, PMR, PRIME si Social Media Brasov.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri