Google continua sa „premieze” site-urile care ofera o experienta mobila cu adevarat placuta, clasandu-le mai sus decat altele si subliniindu-le in rezultatele cautarilor ca fiind „for mobile”, scrie presa internationala.

Ar fi bine ca site-ul/magazinul tau online sa fie optimizat pentru device-uri mobile, intrucat se vor vedea diferente in curand. Google a transmis recent o avertizare catre site-urile majore care au inca probleme in ceea ce priveste optimizarea pe mobile. Avertizarile au fost trimise prin eMail si Webmaster Tools, si subliniau cum anumite pagini au „erori critice de usability pe mobile”.

Mesajele subliniaza ca „aceste pagini nu sunt vazute ca fiind mobile friendly de catre Google Search, si vor fi deci afisate in concordanta pentru utilizatori”. Cu alte cuvinte, intr-o perioada in care din ce in ce mai multi oameni cauta de pe terminalele mobile, Website-urile care nu sunt optimizate pentru ecrane de mici dimensiuni vor fi afisate mai jos in rezultatele cautarilor. Conform Search Engine Land, acesta ar putea fi un semn clar ca urmeaza un nou update al Google.

Poti testa aici daca site-ul tau este sau nu este mobile friendly, intr-un instrument lansat special in acest scop chiar de catre Google.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri