Foodpanda, platforma globala de comenzi de mancare sustinuta de incubatorul german Rocket Internet, anunta achizitia principalilor sai competitori din 7 tari asiatice, consolidandu-si astfel pozitia de lider pe toate pietele asiatice importante.

La nivel global, compania este activa astazi in peste 39 de tari, de pe 5 continente. Foodpanda a achizitionat concurenti din India, Malaezia, Singapore, Filipine, Pakistan, Hong Kong si Thailanda.

  • Dupa achizitia TastyKhana, in noiembrie 2014, foodpanda a cumparat si platforma indiana JUST EAT, devenind astfel lider absolut pe cea mai mare piata de food delivery din lume. JUST EAT India a fost lansata sub brandul HungryBangalore in 2006, inainte ca JUST EAT, plc. sa achizitioneze o mare parte din actiuni in 2011. foodpanda este prezenta pe piata indiana din 2012. Alaturi de TastyKhana si JUST EAT, foodpanda este acum prezenta in 200 de orase indiene, cu peste 12.000 de restaurante partenere, deservind o tara cu 1,3 miliarde de locuitori.
  • In Malaezia, Filipine si Singapore, foodpanda a achizitionat complet concurentul Food Runner, care functioneaza in sistem de franciza si in Indonezia. In toate aceste tari, foodpanda opereza deja platformele foodpanda.com.my, foodpanda.sg si foodpanda.ph. In urma achizitiei, compania se pozitioneaza ca lider pe alte 4 piete cheie din sud-estul Asiei, cu peste 1.200 de restaurante partenere din toate orasele importante din Malaezia, Singapore si Filipine.
  • In Pakistan, foodpanda a achizitionat platforma EatOye, companie cu peste 1.000 de restaurante partenere, activa in 15 oarase, care le ofera utilizatorilor, alaturi de comenzi de mancare, si posibilitatea de a-si rezerva mese la restaurantele preferate. Eatoye va continua sa opereze cu acelasi management, alaturi de foodpanda.pk.
  • Foodpanda Hong Kong va integra brand-urile altor patru competitori, dupa achizitia platformelor Koziness.com, lansate initial sub brandul iDelivery, care opereaza inclusiv brandurile Dial-a-Dinner, SOHO Delivery si Ring-a-Dinner, ce livreaza mancare de 10 ani. In urma achizitiei, foodpanda va optimiza traficul tuturor celor patru brand-uri, care vor continua sa le ofere utilizatorilor mancarurile preferate de la peste 500 de restaurante.
  • In Thailanda, foodpanda incepe parteneriatul cu Food By Phone, platforma care, in ciuda numelui, inregistreaza cresteri importante pe zona de comenzi online. Food By Phone este un pionier al pietei thailandeze de livrari, lucrand cu cele mai bune restaurante din Bangkok inca din 1998. Toate cele 650 de restaurante partenere vor fi disponibile pe platforma foodpanda.co.th in trei dintre cele mai importante orase thailandeze.

„In urma acestor achizitii, foodpanda devine liderul pietei de food delivery pe tot teritoriul Asiei de Sud – Est. Expertiza si experienta tuturor acestor companii locale ne vor ajuta sa imbunatatim semnificativ serviciile si paleta de bucatarii oferite clientilor nostri”, declara Ralf Wenzel, Co-Founder si CEO al foodpanda group.

Foodpanda este prezenta si in Romania, colaborand, in prezent, cu peste 350 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta, Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri