In ultimele doua luni ale anului trecut, vanzarile si traficul din mobile pe site-urile de eCommerce locale a crescut cu peste 20-30% fata de aceeasi perioada a anului 2014, ducand la o rata de conversie care, in unele cazuri, se apropie de 40%.

FashionDays

In perioada 1 noiembrie – 31 decembrie, vanzarile Fashiondays, parte a grupului Naspers, a inregistrat o evolutie a vanzarilor cu peste 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Perioada include si evenimentul de Black Friday. In cadrul campaniei de Black Friday 2015 care a inceput vineri, 20 noiembrie, si a continuat pentru trei zile au fost vandute 250.000 de produse si vanzarile au crescut cu peste 40% fata de campania Black Friday din 2014.

In ultimele doua luni din 2015, la nivel de grup, s-au inregistrat peste 40% vanzari din mobile, si o crestere cu aproximativ 30% fata de aceeasi perioada a anului 2014. Doar in cadrul evenimentului de Black Friday, 45% din vanzari au fost inregistrate din mobile. Anul trecut, utilizatorii aplicatiilor mobile Fashion Days au primit acces exclusiv la aceasta campanie cu patru ore mai devreme.

Strategia, folosita in anumite campanii si de eMag, are ca scop principal cresterea numarului de utilizatori mobile.

Per total, in perioada mentionata, peste 60% din trafic a fost inregistrat din aplicatiile de mobile, in crestere cu peste 50% fata de anul trecut. Compania a dezvoltat in-house aplicatii de m-commerce pentru iPhone, Android si iPad.

PCGarage

Ultimul trimestru din 2015 a adus o crestere de 36% fata de aceeasi perioada a anului 2014, mai exact 55.4 milioane lei, comparativ cu 40.6 milioane lei, in cazul PCGarage, conform oficialilor companiei. Luna noiembrie, in contextul campaniilor “Cumperi la pret de Black Friday” si “Black Friday”, a contribuit cu peste 40% la acesta valoare.

Comenzile lansate de pe dispozitive mobile au cunoscut o crestere spectaculoasa de-a lungul anului 2015, dar in special in trimestrul patru al anului. Fata de aceeasi perioada a anului trecut, ponderea mobile a crescut de la 7% la 11% iar numarul de comenzi s-a dublat, subliniaza reprezentantii companiei.

Traficul a crescut de asemenea, dublandu-se in trimestrul patru al anului 2015 fata de aceleasi trei luni din 2014. Astfel, ponderea a depasit 25% in traficul total al PCGarage.ro. Cele mai folosite brand-uri de dispozitive mobile de catre clientii care acceseaza site-ul sunt Samsung, Apple, Allview si LG.

Elefant.ro

In perioada de Black Friday, Elefant a bifat o dublare a vanzarilor fata de anul 2014, iar in decembrie s-a pastrat ritmul anual de crestere. In ultimele doua luni din anul 2015, 20% din vanzarile Elefant.ro au fost generate de traficul venit din mobil, subliniaza Dan Vidrascu, CEO al companiei.

„2015 a fost un an in care traficul de pe dispozitivele mobile a crescut semnificativ, lucru pe care il asteptam si in 2016. In ultimele 12 luni, peste 30% din traficul Elefant.ro a venit de pe mobil”, subliniaza el.

interesant este ca eMag, probabil in premiera pe piata locala, a notat faptul ca mobile-ul a depasit desktop-ul, generand 51% dintre cele 5,57 milioane de vizite pe site.

Sursa foto: Shutterstock: thodonal88

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri