Comenzile plasate de clientii evoMAG in provincie au generat anul trecut 60% din vanzarile totale ale retailerului, categoria cu cele mai mari cresteri fiind IT&C. Acesta este primul an in care vanzarile evoMAG din provincie le-au depasit pe cele din Bucuresti, tendinta ce se va mentine si in 2018.

„Cresterea vanzarilor in provincie este o schimbare foarte importanta care ne confirma o directie de urmat si care se regaseste in strategia noastra pentru acest an”, spune Mihai Patrascu, CEO evoMAG. „Livrarea cat mai rapida la nivel national a produselor dorite este un serviciu in care vom investi anul acesta”.

Cresterea numarului de comenzi din provincie vine pe fondul imbunatatirii procesului de livrare a produselor si a experientei de cumparare pentru clienti. De exemplu, noua interfata confera site-ului o viteza de incarcare mai rapida, iar produsele pot fi urmarite mai usor, simplificandu-se astfel intregul proces de achizitie.

Anul trecut, evoMAG a redus timpul de livrare a comenzilor, la nivel national, peste 90% dintre achizitii ajungand la clienti in cel mult 24 de ore.

evoMAG a extins, anul trecut, parteneriatele cu companiile de curierat si livreaza, in prezent, cu patru curieri cu retele nationale. In Bucuresti, evoMAG livreaza produsele comandate cu flota proprie, iar clientii pot opta chiar si pentru livrarea intr-o ora sau in trei ore.

Diversificarea solutiilor de finantare oferite de partenerii evoMAG, precum plata cu cardul in rate fara dobanda sau credit online, a contribuit, de asemenea, la cresterea vanzarilor evoMAG in provincie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri