Clientii au inceput sa devina mai atenti la bugete in luna ianuarie a acestui an, pe fondul deciziilor politice contestate de multi, accentul punandu-se din ce in ce mai mult pe automatizari; totodata, campaniile YouTube ar trebui sa faca parte din mixul oricarei strategii de marketing digital. Sunt doar trei concluzii din interviul cu Cristian Ignat, fondator al agentiei de marketing digital Canopy.

Cristian Ignat va fi prezent la ecomTEAM 2018, pe 28 si 29 martie, la Brasov. Acesta va sustine un workshop pe zona de digital marketing si in cadrul acestuia Cristian va raspunde la orice intrebari ati putea avea.

“Clientii doresc in continuare sa converteasca rapid – eu le spun ca nu se poate asa ceva. Trebuie pus accent pe branding, automatizarile sunt din ce in ce mai importante, totul trebuie luat treptat. Consider ca este loc pe ABSOLUT orice piata, daca faci lucrurile cum trebuie”, subliniaza Ignat.

Daca ar fi sa lanseze un business propriu, Cristian spune ca s-ar asigura ca produsele sa fie de mici dimensiuni pentru a putea fi usor stocate, sa fie de brand (deci nu “made in China) si ar incerca sa targeteze in principal femei. “De ce? Pentru ca ele sunt mai inclinate spre a achizitiona din impuls, au o parte mult mai inclinata spre frumos. Un magazin de fashion, poate…?”, spune el, zambind.

Una dintre cele mai mari provocari ale Canopy in 2017 a fost angajarea de oameni. In acest sens compania a lansat un clip pe YouTube care a atras peste 30.000 de vizualizari. “Este un canal foarte ieftin, ca promovare. Da, productia poate fi mai scumpa, insa prin video poti transmite MULT mai multe decat printr-un banner sau chiar landing page. De exemplu, in luna ianuarie, bugetul Canopy pentru YouTube a fost de doar 90 de lei, deci extrem de ieftin. Recomand”, spune Cristian Ignat.

Canopy are de anul trecut un sediu si in Iasi, unde compania a angajat 5 oameni, urmand ca pana la finalul anului sa ajunga la 8-10. “As pune accent pe educatie in zona de marketing digital. Este o nevoie acuta in piata”, spune el.

Totodata Cristian Ignat ia in calcul deschiderea unui birou local in Marea Britanie. “Piata de acolo este, intr-adevar, foarte concurentiala, insa consideram ca putem aduce un suflu nou. Iar o companie mica si medie din Marea Britanie ar fi echivalentul uneie medii spre mari de aici”, spune el, zambind.

Afla din interviul video cand sa folosesti LinkedIn in campanii digitale, dar si ce impact ar putea avea modificarile aduse Facebook asupra paginilor magazinelor online. Vino la ecomTEAM 2018 pentru a discuta cu experti din eCommerce.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri