Florinel Chis va fi prezent la ecomTEAM 2018, unde va prezenta un studiu exclusiv despre eCommerce-ul romanesc! Interactioneaza cu speakeri de top din Romania si din afara tarii, pune-te la punct la nivel legislativ, SEO, Analytics, gaseste noi oportunitati de business si incheie parteneriate intr-un spatiu gandit special pentru tine.

Multe dintre noile magazine online sunt lansate de producatori locali, care "ataca" astfel intreaga tara; de asemenea fashion-ul este o zona inca incomplet exploatata, chiar daca au intrat si magazinele mari, traditionale, in eCommerce, spune Florinel Chis. "Publicul doreste diversitate, isi doreste sa acceseze atat branduri cat si produse ale noilor creatori. Avem chiar retaileri de fashion care au atras investitii pentru a se extinde in regiune. Pe langa acestea merg foarte bine home&deco, pet shop, puericultura".

Electro-IT-ul se pastreaza "mai plat", in timp ce piata de carti in zona de online creste foarte mult, insa baza este foarte mica.

Daca ar fi sa isi deschida propriul magazin online, Florinel Chis spune ca ar construi unul exclusivist, nisat, de jucarii educative pentru copii. "Nu simple jucarii ci un magazin-concept: as vinde o ACTIVITATE pe care o poti face IMPREUNA cu copilul tau; nu i-as vinde clientului un obiect, cat o idee".

Pretul nu mai este un factor diferentiator, nu aduce valoare adaugata semnificativa; este important, insa, sa ai un pret competitiv, in anumite marje de profit cat sa iti sustii un business sanatos pentru a oferi experiente placute de achizitie.

Afla din interviul video cu Florinel Chis ce se va schimba la nivel legislativ in eCommerce-ul romanesc, ce diferente (si asemenari) sunt intre piata eCommerce din Romania vs Germania sau Marea Britanie, dar si cate magazine online au afaceri de peste 1 milion de euro, in Romania.