Romanii au invatat sa caute magazine online in functie de fotografii, prin Google - Images, multiple categorii atragand astfel trafic. De exemplu fashion sau auto sunt doua domenii unde este recomandat ca fotografiile sa nu fie stock photos, considera Sorin Draghici si Mihai Vinatoru, fondatori ai companiei specializate pe SEO DWF.

Sorin si Mihai vor fi prezenti la ecomTEAM 2018, atat pe data de 28, cat si pe 29, cand vor sustine un workshop pe zona de Search Engine Optimisation. Nu rata oportunitatea de a invata cum sa segmentezi traficul in functie de cautarile brand si non-brand, cum sa faci campanii eficiente, dar si cum sa poti face anumite optimizari la site fara ajutorul unui programator.

Romanii incep sa inteleaga ce inseamna SEO. "Daca acum cativa ani clientii veneau si ne spuneau, aproape invariabil, ca vor sa fie pe primele locuri in Google pe anumite cautari, acum au inceput sa inteleaga ca SEO este mult mai mult de atat. Prin SEO ai ca obiectiv atingerea unei audiente, pe topic-uri relevante deci nu doar pe anumite cuvinte cheie, este important sa ai vizibilitate", spune Mihai Vinatoru.

Afla din interviul video CAND este indicat sa apelezi la o companie terta de SEO, de ce este mai bine sa externalizezi aceste operatiuni dar si cand NU ar fi indicat sa apelezi la un astfel de serviciu. Vino la ecomTEAM pentru a afla raspunsurile oricaror intrebari pe acest segment, de la specialisti din piata.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri