Vino la ecomTEAM 2019 pentru a interactiona cu cele mai mari companii din eCommerce si industrii adiacente! Profita de reducerea early bird!

„Exista un potential mare de crestere in industriile de ecommerce si retail in Romania, ritmul de dezvoltare pe care il estimam pentru aceste segmente fiind argumentul extinderii ExpertSender in aceasta regiune. Vedem o deschidere foarte mare din partea clientilor catre ofertele magazinelor online si suntem convinsi ca solutiile noastre de automatizare a proceselor de marketing prin personalizarea mesajelor si contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale, precum email, SMS si web, vor ajuta retailerii online sa isi creasca rata de conversie si, implicit, vanzarile”, spune Dominik Krzeslak, Senior Business Development Manager la ExpertSender.

In prezent, abandonarea cosului de cumparaturi este una dintre cele mai mari probleme cu care se confrunta magazinele online din Romania, in contextul in care trei sferturi dintre cumparatori nu finalizeaza comenzile, intentionand sa revina ulterior pentru incheierea procesului de achizitie.

In lipsa trimiterii unui simplu reminder personalizat catre clienti, majoritatea nu vor reveni, insa, pentru a finaliza achizitia, situatie care se traduce prin pierderi semnificative in vanzari pentru retaileri. O solutie este trimiterea catre clienti de mesaje care contin recomandari de produse pe baza istoricului lor de navigare (contextualizate), ce pot genera pana la 35% din veniturile magazinelor online, potrivit expertilor in automatizarea proceselor de marketing ExpertSender.

De altfel, acesta a fost si cazul unuia dintre cei mai importanti retaileri de fashion din Polonia, Venezia.pl, specializat in comercializarea de produse din piele, care si-a recuperat de 16 ori investitia facuta in marketing. (In PDF-ul alaturat comunicatului de presa gasiti mai multe detalii despre succesul inregistrat in Polonia de retailerul de fashion Venezia.pl).

Obiectivele imediate ale ExpertSender pe piata din Romania vizeaza crearea unei retele de parteneri, prin stabilirea de parteneriate cu agentii (agentii de marketing, agentii de marketing digital, email boutiques, afiliati, publisheri) pentru implementarea solutiilor ExpertSender si cresterea numarului de clienti. „In Romania, lucram deja cu magazinul online de fashion Answear.ro. Urmarim extinderea retelei de parteneri pentru a ajuta magazinele online si retailerii din Romania sa-si maximizeze potentialul de venit cu ajutorul serviciilor personalizate de automatizare a proceselor de marketing”, mai spune Dominik Krzeslak, mentionand ca serviciile oferite de ExpertSender sunt destinate, cu precadere, companiilor medii si mari.

In prezent, activitatea ExpertSender desfasurata in Romania este coordonata de la sediul central din Polonia.