Peste 61% dintre romani considera magazinele online de mobilier o sursa de inspiratie pentru achizitia de mobilier pentru acasa, in timp de pentru 48% retelele de socializare precum Facebook, Instagram, Pinterest, Youtube reprezinta o sursa de inspiratie in amenajare. Asta reiese dintr-un studiu realizat de Acaju.ro pe un esantion de 1300 de persoane.

Vino la ecomTEAM 2019 pentru a intra in contact cu cele mai importante magazine online din Romania si a participa la networking cu manageri de calibru din industrie! Cumpara-ti acum bilet.

Daca mediul online este o sursa mai la indemana pentru romani in ceea ce priveste ideile de amenajare, achizitiile de mobilier se finalizeaza in Magazinele Online doar pentru 32,6% dintre romani. 42,8% aleg in continuare Magazinele Fizice de Mobilier, in timp ce 38,5% prefera un mix intre Magazinele Fizice de Specialitate si Mobilierul La Comanda.

66,1% dintre comenzile de mobilier plasate online se fac de pe Telefonul Mobil, in timp ce 47,6% de pe un Laptop/PC.

Termenul de livrare al magazinelor online de mobilier influenteaza decizia de cumparare a romanilor - 50% dintre ei prefera magazinele online care livreaza in 4-5 zile lucratoare, 35,5% se hotarasc daca termenul maxim este de 10 zile lucratoare, in timp ce doar 14,4% comanda daca termenul este mai mare de 2 saptamani.

60,5% dintre romani considera parerea unui designer de interior utila in amenajarea locuintei sau alegerea mobilierului pentru acasa, in timp ce 32,8% dintre acestia nu considera necesara parerea unui specialist.

Achizitia pentru mobilier este foarte importanta pentru majoritatea romanilor si este una de durata, tocmai din acest motiv acestia urmaresc anumite aspecte inainte de a comanda online:

  • pretul produselor este important pentru 52% dintre romani
  • review-urile sau parerile altor cumparatori influenteaza decizia de cumparare pentru 51,7% dintre respondenti
  • existenta unui Magazin Fizic/Showroom este importanta pentru 44,8% dintre romanii care vor sa comande online mobilier
  • designul, unicitatea sau culorile mobilierului ii ajuta pe 33,9% dintre respondenti sa se decida daca comanda sau nu dintr-un magazin online de mobilier
  • existenta unui program buy back pentru mobilier ar fi importanta pentru 82,3% dintre romani.

Un dormitor matrimonial mobilat complet ar trebui sa coste intre 2000 - 3000 lei - sunt de parere 33,8% dintre romani.

Doar pentru 26,4% dintre respondenti costul unul dormitor matrimonial ar trebui sa fie intre 1000 si 2000 lei, in timp ce doar 24,2% ar plati intre 3000 si 4000 lei.

Achizitia de mobilier pentru acasa este planificata din timp pentru 58,2% dintre romani, acestia sustinand ca de cele mai multe ori asteapta perioadele de reduceri. Pe de alta parte, 33,5% dintre ei au afirmat ca merg pe principiul Vazut-Placut-Cumparat, iar 8,3% cumpara cand gasesc o oferta buna, chiar daca achizitia nu era in plan.

Cea mai des schimbata piesa de mobilier din casele romanilor este canapeaua - 41,5%, urmata de pat - 19,4%, scaune de bucatarie - 16,2% si scaunul de birou -11,2%.

Un configurator virtual in magazinele online de mobilier ar influenta decizia de cumparare a 78,5% dintre romani. Acestia sustin ca de cele mai multe ori le este dificil sa isi imagineze cum ar arata o piesa de mobilier in casa lor sau daca aceasta s-ar potrivi in spatiul disponibil, iar un tool care sa le permita vizualizarea inainte de achizitia propriu-zisa ar fi foarte util.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri