eMAG inaugureaza vineri, 1 martie, la Pitesti, primul showroom care le ofera clientilor mai multa autonomie prin intermediul noului serviciu eMAG Express, care le permite clientilor sa ridice produsele direct de la raft, fara ajutorul unui consultant. Cu o suprafata de 460 de metri patrati, noul showroom este amplasat in incinta Pitesti Retail Park, Galeria Auchan Bradu.

Serviciul eMAG Express, care le ofera clientilor mai multa autonomie, este disponibil pentru urmatoarele game de produse: electrocasnice mici, accesorii, ingrijire personala, conform unui comunicat emis de catre companie.

„Pe fondul dezvoltarii accelerate a orasului Pitesti, ca rezultat a numeroase investitii private, eMAG vine in sprijinul clientilor sai cu un spatiu mult mai mare, amplasat in cel mai important si modern centru comercial din localitate. In premiera pentru modelul promovat in showroom-urile eMAG, introducem la Pitesti serviciul eMAG Express, menit sa eficientizeze procesul de cumparare prin scurtarea drumului de la raft la casa de marcat fara implicarea consultantilor din magazin,” a spus Silviu Gugui, director retail eMAG. Pana acum, clientii eMAG din Pitesti puteau ridica personal comenzile din punctul de livrare din oras, sau de la oficiile postale partenere.

In perioada 1-3 martie, clientii au la dispozitie reduceri suplimentare in showroom-ul eMAG din Pitesti, de pana la 15%, pentru orice produs achizitionat. Reducerea suplimentara se aplica la telefoanele Samsung, televizoare, laptopuri HP, produse de ingrijire personala, electrocasnice mari si mici, climatizare si sisteme de incalzire, bricolaj. Clientii pot achita cumparaturile folosind cardul de cumparaturi eMAG-Raiffeisen sau cardurile partenere, care le ofera pana la 24 de rate fara dobanda.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri