In urma fuziunii, eMAG Romania va deveni actionar majoritar al noii entitati, cu 52% din actiuni, restul de 48% revenind actionarilor Extreme Digital. Finalizarea tranzactiei este conditionata de primirea acordului autoritatilor de concurenta.
Balázs Várkonyi, in calitate de CEO, si Gyula Kelemen, in calitate de CFO, alaturi de Catalin Dit, actualul Country Manager al eMAG Ungaria, vor conduce noua companie cu sediul la Budapesta. Tehnologia folosita in Ungaria si in cele cinci tari noi (Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia si Austria) va fi cea dezvoltata de eMAG.
Pentru partenerii din Marketplace, eMAG devine astfel o poarta catre scalarea si internationalizarea afacerilor, in timp ce pentru clientii din Ungaria se traduce in mai multe beneficii: acces la un numar mai mare de produse, preturi mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare si retur la standarde inalte.
Extreme Digital este un jucator important pe piata de retail din Ungaria, care foloseste un model de afaceri hibrid ce imbina comertul online cu cel offline. Astfel clientii pot primi offline produsele pe care le-au comandat online, in cele 16 magazine pe care le detine.
Vino la ecomTEAM 2019 pentru a discuta cu oficiali eMAG, alaturi de alti C-Levels din companii renumite din eCommerce! Nu rata evenimentul anului in comert online, inscrie-te acum!
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: