WatchShop.ro, magazin online de ceasuri originale, relanseaza imaginea de brand, cu un nou logo si un nou slogan si investeste in imbunatatirea experientei de cumparare a clientilor, simplificand navigarea in site si procesul de achizitie. Compania estimeaza o crestere a afacerilor de 20% in 2019.

Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata retailului de fashion si industriei textile, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza Fashion Upgrade, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, AICI.

Procesul de rebranding, care face parte din strategia de extindere a companiei pe piata din Romania, a inceput in vara anului trecut si are loc in anul in care WatchShop.ro aniverseaza 10 ani pe piata.

„Am ajuns la noua identitate de brand dupa implementarea mai multor studii de piata – chestionare si interviuri, discutii cu agentii de branding, clienti si parteneri. Pentru ca oferim mai mult decat ceasuri originale, ne-am dorit sa transmitem mai clar acest mesaj si sa aratam, astfel, cat de valoroasa este experienta acumulata de-a lungul unei decade, putand afirma, cu incredere, ca suntem experti in ceasuri originale”, declara Dragos Diaconu, CEO WatchShop.ro. Infiintat in 2009, WatchShop.ro a vandut, pana in prezent, peste 170.000 de ceasuri originale si a onorat peste 140.000 de comenzi. Noul slogan al WatchShop.ro este: Expertul tau in ceasuri originale.

Odata cu noua identitate de brand, WatchShop.ro aduce imbunatatiri importante si in shop la nivel de design, dar şi in platforma din spatele magazinului, site-ul avand acum o viteza de incarcare mult mai buna, iar procesul de achizitie desfasurandu-se mai rapid.

„Alaturi de o noua identitate vizuala, alt logo, alt slogan, alte culori ale site-ului, le putem oferi acum pasionatilor de ceasuri o experienta de cumparare imbunatatita, site-ul fiind si mai usor de folosit de clienti. Am schimbat paginile de produs si meniul pentru a avea informatii mai clare si mai usor de inteles. Vom continua anul acesta sirul de investitii, imbunatatind cosul de cumparaturi si paginile de categorie. Cosul de cumparaturi va fi mult mai «user friendly», atat din punctul de vedere al utilizarii, cat si al aspectului, usurand procesul de comanda si finalizarea acesteia intr-un timp cat mai scurt”, mai spune Dragos Diaconu, adaugand ca „originalitatea produsului este unul dintre factorii principali care influenteaza achizitia unui ceas dintr-un magazin online fata de unul clasic, iar noi ne-am asumat cu mandrie acest statut, de experti in ceasuri care vand doar produse originale”.

Watchop.ro anunta noua gama de ceasuri Tissot

WatchShop.ro este retailer autorizat Tissot si anunta listarea in site a noii game de ceasuri Tissot, care cuprinde 30 de modele, inclusiv ceasuri pereche si editii limitate. Totodata, venind in sprijinul celor care isi doresc sa achizitioneze doar ceasuri originale, Tissot ofera clientilor posibilitatea de a verifica daca site-urile de pe care vor sa cumpere ceasuri sunt autorizate de Tissot sa vanda produse originale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri