In perioada de Black Friday, clientii evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numarul total de vizite pe site a fost, in campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday, mai ales in perioada 15 – 17 noiembrie, a determinat anul acesta cresterea ofertei, evoMAG oferind reduceri la peste 70.000 de produse.

Si in 2019, barbatii au cheltuit mai mult decat femeile. Astfel, din totalul clientilor care au comandat, 70% au fost barbati si 30% femei.

In ceea ce priveste profilul cumparatorilor, in campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numarul comenzilor realizate de publicul tanar (18 – 24 de ani) si cu 20% al comenzilor facute de persoanele cu varste de peste 65 de ani.

De asemenea, 35% dintre clienti au ales sa plateasca cu cardul produsele achizitionate de Black Friday. Aproape 60% din traficul inregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.

Anul acesta, cele mai achizitionate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, in ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC si vehicule electrice.

Cea mai scumpa comanda plasata de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost in valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.

Pe parcursul desfasurarii campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adica 23% din numarul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, in perioada 1 – 24 noiembrie 2019.

Reducerile continua la evoMAG si in perioada urmatoare, evoMAG estimand o crestere de 10% a vanzarilor in ultima luna din an, fata de aceeasi perioada din 2018.