Țînând cont de faptul că prezența Coronavirusului (Covid-19) a fost deja confirmată în România, eMAG.ro se așteaptă ca cererea din partea clienților pentru produse care pot fi utilizate pentru a reduce riscul de contaminare cu acesta sau cu alte virusuri gripale, să fie foarte mare.
eMAG a eliminat orice fel de comision din partea Marketplace pe durata acestei situații de criză, pentru produsele precum “masca chirurgicală”, “halate medicale”, “bonete/botosi de unică folosință”, “costume de protecție medicale”, “geluri și săpunuri antibacteriene/dezinfectante”, “dezinfectanți pe baza de alcool și/sau clor”, “alcool sanitar” comercializate pe platformă.
În plus, pentru a proteja interesele clienților noștri am comunicat partenerilor din marketplace că vom urmări foarte atent prețurile și condițiile comerciale aplicate pe platforma și feedback-ul clienților, iar în măsura în care vom identifica situații în care încrederea clienților este înșelată vom lua toate măsurile care se impun.
eMAG s-a autosesizat după ce un seller din Markeplace a ”umflat” prețul unui produs dezinfectant. Produsul care avea prețul de 39 de lei a fost suspendat de la vânzare, a anunțat eMAG.
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ce măsuri ia eMAG pentru a diminua specula în perioada coronavirus.