Black Friday-ul de anul acesta vine în contextul în care pandemia de COVID-19 a accelerat comerțul online, industrie ce va ajunge în 2020, conform estimărilor făcute de Asociația Română a Magazinelor Online, la 5,5 miliarde de euro, respectiv 2,5% din PIB.

Estimările ARMO reprezintă o creștere de 30% față de anul 2019, creștere la care va contribui masiv evenimentul Black Friday, dar și cumpărăturile realizate cu ocazia Crăciunului.

Citește și FAN Courier estimează investiții de 24 de milioane de euro în 2021: banii vor merge și către ”călcâiul lui Ahile” din Ardeal

Black Friday 2020: ce magazine au dat startul campaniei deja

Modul tradițional de desfășurare a evenimentului Black Friday nu mai este respectat de majoritatea retailerilor, aceștia alegând să întindă perioada dedicată reducerilor pe mai multe săptămâni. Puteți vedea în tabelul de mai jos care sunt datele anunțate.

Ai un magazin online și organizezi Black Friday? Dacă nu te regăsești în tabelul de mai jos, apreciază pagina ecomTEAM AICI și trimite-ne un mesaj cu informații despre campania ta.

Magazin online Perioada în care se desfășoară evenimentul Black Friday 2020
eMAG 13 noiembrie
evoMAG 30 octombrie - 26 noiembrie
Fashion Days 11 noiembrie
Flanco 23 octombrie - 30 noiembrie
Altex & Media Galaxy 29 octombrie - 2 decembrie
Allview 2 noiembrie-30 noiembrie
Vivre 11 noiembrie - N/A
Miele 13 noiembrie - 30 noiembrie
PC Garage 30 octombrie - N/A
Watchshop.ro 2 noiembrie - 15 noiembrie

Sursa foto: Shutterstock.com