Black Friday 2020 a început deja în rândul mai multor retaileri, în timp ce jucători precum eMAG sau Fashion Days au ales să dea startul campaniei la jumătatea lunii noiembrie. Vă prezentăm în materialul de mai jos care sunt datele anunțate deja de unii dintre cei mai importanți retaileri online din România.
Black Friday-ul de anul acesta vine în contextul în care pandemia de COVID-19 a accelerat comerțul online, industrie ce va ajunge în 2020, conform estimărilor făcute de Asociația Română a Magazinelor Online, la 5,5 miliarde de euro, respectiv 2,5% din PIB.
Estimările ARMO reprezintă o creștere de 30% față de anul 2019, creștere la care va contribui masiv evenimentul Black Friday, dar și cumpărăturile realizate cu ocazia Crăciunului.
Black Friday 2020: ce magazine au dat startul campaniei deja
Modul tradițional de desfășurare a evenimentului Black Friday nu mai este respectat de majoritatea retailerilor, aceștia alegând să întindă perioada dedicată reducerilor pe mai multe săptămâni. Puteți vedea în tabelul de mai jos care sunt datele anunțate.
Ai un magazin online și organizezi Black Friday? Dacă nu te regăsești în tabelul de mai jos, apreciază pagina ecomTEAM AICI și trimite-ne un mesaj cu informații despre campania ta.
Magazin online | Perioada în care se desfășoară evenimentul Black Friday 2020 |
eMAG | 13 noiembrie |
evoMAG | 30 octombrie - 26 noiembrie |
Fashion Days | 11 noiembrie |
Flanco | 23 octombrie - 30 noiembrie |
Altex & Media Galaxy | 29 octombrie - 2 decembrie |
Allview | 2 noiembrie-30 noiembrie |
Vivre | 11 noiembrie - N/A |
Miele | 13 noiembrie - 30 noiembrie |
PC Garage | 30 octombrie - N/A |
Watchshop.ro | 2 noiembrie - 15 noiembrie |
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Black Friday 2020: ce magazine au început deja campaniile și când va avea loc la cei care nu au dat startul încă.