În cadrul magazinul online www.farmec.ro, până pe 11 noiembrie, se derulează campania de pre-Black Friday: clienții care au deja un cont pe platforma e-commerce a producătorului clujean și sunt abonați la newsletter vor avea acces in exclusivitate la reducerile atractive din campania de Black Friday începând cu 12 noiembrie, cu o zi înaintea startului oficial al campaniei promoționale.

De asemenea, în cazul consumatorilor care au pregătit în avans coșul virtual de cumpărături, prețurile produselor vor fi actualizate automat în coș în momentul activării ofertelor speciale pe site, facilitând astfel procesul de achiziție. Printre beneficii se mai numără și transportul gratuit pentru comenzi la plata cu cardul, precum și un voucher cadou pentru cumpărături în luna decembrie.

Mixul de produse pentru campania de Black Friday a fost creat în funcție de preferințele și nevoile de îngrijire specifice fiecărui consumator. Astfel, vor fi în centrul atenției articole de face care, produse pentru corp și păr, până la produse de make-up, inclusiv produse din gamele premium și de lux, precum Gerovital Equilibrium și Luxury.

În noiembrie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș şi Râmnicu Vâlcea.

Sursa foto: Shutterstock