"Din cauza restricțiilor impuse, multe business-uri s-au reorientat către vânzările exclusiv online, consumatorii au ales să folosească mai mult și mai des serviciile de curierat, astfel că activitatea noastră curentă a fost luni de zile comparabilă cu vârfurile de sărbători sau Black Friday. Ne așteptam la o creștere mai mare decât estimările inițiale și chiar la depășirea pragului de 1 miliard de lei. Acum, odată cu încheierea exercițiului financiar pentru anul trecut, rezultatele financiare confirmă efortul excepțional făcut de echipa noastră pe tot parcursul anului trecut. În 2020, Afacerile FAN Courier au depășit 1 miliard de lei”, a declarat Felix Pătrășcanu, managing partner FAN Courier.

Vrei să afli ultimele trenduri din curierat și e-commerce? Apreciază pagina ecomTEAM AICI.

Cifră de afaceri Fan Courier în 2021: cum arată estimările

Compania își menține estimările de creștere pentru 2021 între 10% și 15%, bazate pe două scenarii, în funcție de evoluția crizei sanitare și impactul acesteia în economie. Astfel, FAN Courier ia în calcul un avans de 10% al veniturilor în varianta în care situația sanitară începe să se relaxeze sau un avans de 15% în cazul în care presiunea pe serviciile de curierat generată de comerțul online rămâne ridicată.

FAN Courier reconfirmă, totodată, strategia de investiții pe termen mediu, nivelul bugetat pentru 2021 ridicându-se la 20 milioane de euro. HUB-ul de la Cluj-Napoca, una dintre cele mai importante investiții asumate de FAN Courier, va fi dat în funcțiune la finalul lui 2021, după ce, recent, compania a obținut autorizația finală de construire.

HUB-ul de la Cluj-Napoca, al treilea construit după cele de la Ștefănești și Brașov, va fi dotat cu bandă de sortare cu o capacitate de 7.500 de colete/oră și va avea 300 de angajați. Investiția în noul HUB este estimată la 7 milioane de euro.

”Suntem bucuroși că, după trei ani de așteptare, putem demara investiția în HUB-ul de la Cluj, un punct de tranzit extrem de important pentru noi, ce va fi conectat cu Iași, Baia Mare și Oradea. HUB-ul de la Cluj ne va ajuta în eforturile pe care le facem pentru reducerea timpilor de livrare și creșterea productivității”, a adăugat Adrian Mihai, cofondator FAN Courier.

Tot în acest an, FAN Courier vizează și extinderea HUB-ului de la Brașov cu încă 2.500 mp, analizând și oportunitatea de a da startul unui nou centru logistic în Ștefănești, pentru a dezvolta serviciile de fulfillment și logistică. De asemenea, va continua proiectul de dotare a filialelor mari cu sisteme automate de sortare.

În condițiile în care cererea de servicii de curierat se va menține la un nivel ridicat și în 2021, FAN Courier ia în calcul creșterea numărului de angajați cu 10% în acest an, ritm similar celui din anul anterior.