Macromex pregătește lansarea a două marketplace-uri B2B: trebuie să ai gândire de start-up

Macromex, unul dintre cei mai mari distribuitori de alimente pe plan local, își pregătește intrarea în industria de e-commerce cu două marketplace-uri B2B(business to business). Albert Davidoglu, CEO-ul companiei, a vorbit în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by Vtex, despre procesul derulat de organizație pentru a păși în lumea e-commerce-ului.

Macromex finalizează în această perioadă dezvoltarea a două marketplace-uri care se vor adresa afacerilor. Procesul a fost unul care a scos organizația din ”zona de confort”, respectiv activitatea offline, pe care o stăpâneau bine, și i-a împins să ia și decizii ”dramatice”

”Inițial, când am decis să intrăm în online, am alocat sarcini în echipele pe care le avem. Am identificat colegii cu capabilități în zona asta și am încercat să facem un fel cross-functional team. Am constat destul de târziu că nu funcționează și am făcut un lucru dramatic, am creat o companie separată”, povestește Albert Davidoglu în cadrul conferinței European Digital Commerce, powered by VTEX, pe care o puteți urmări pe link-ul de mai jos.

<

Compania care se ocupă de online a fost separată de ”compania mamă”, decizie pe care Davidoglu o vede ca fiind câștigătoare.

”Fără această decizie de a rupe noua echipă de organizația mamă nu am fi reușit pentru că atunci când intri în online totul este diferit, tot ceea ce construiești acolo diferă de un business offline. Trebuie să gândești ca un start-up”, a adăugat Davidoglu.

Citeste si:
Te invităm pe 12 mai la European Digital Commerce: înscrie-te gratuit
Te invităm pe 12 mai la...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri