Monica Cadogan, fondator și CEO al retailerului online de mobilă și decorațiuni Vivre, a vorbit în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by Vtex, despre modul în care business-ul pe care îl conduce s-a adaptat pandemiei și care au fost două dintre direcțiile în care au investit cel mai mult.
Un efect important al pandemiei în zona de business, consideră Cadogan, este reprezentat de faptul că a fost accentuată delegarea și, probabil, asumarea, ținând cont de faptul că normele de comunicare și de lucru s-au schimbat semnificativ.
”În momentul în care lucram cu toții în birouri, cred că foarte mulți colegi mai voiau încă o validare de la coordonatorul direct sau colegi”, explică Cadogan, care consideră că prin mutarea întâlnirilor în online a fost accentuată transparența la nivelul întregii organizații.
”Am internalizat, nu numai la nivel de top management, niște realități de costuri, bugete, cash-flow, cred că a fost un an în care multă lume din zona de business a înțeles mult mai bine cum funcționează o afacere și economia. Noi am crescut transparența în ceea ce privește strategia noastră”, adaugă Monica Cadogan.
Două dintre direcțiile în care Vivre a investit și pe care le consideră un ”mare câștig”
Cu cât ai mai multe produse listate pe platformă, șansele ca cel care o vizitează să găsească ce are nevoie cresc considerabil, însă doar dacă reușești să îi creezi o experientă simplă prin care să ajungă la produsele respective și să îi susții parcursul și cu o serie de recomandări relevante pentru preferințele sale.
”Noi am investit foarte mult în zona de filtrare și recomandări. În a oferi clientului posibilitatea de a restrânge lungile noastre liste în funcție de anumite criterii pe care încercăm să le facem cât mai relevante pentru tipul de produs (...) A doua zonă importantă de personalizare este recomandarea, modulul nostru cu machine learning este esențial pentru a completa orice ai găsit cu produse care te-ar mai putea interesa. Zonele de filtrare și de recomandări cred că sunt un mare câștig pentru noi”, explică Monica Cadogan.
Poți urmări întregul panel în care Monica Cadogan, CEO Vivre, a participat în cadrul European Digital Commerce, powered by VTEX, pe link-ul de mai jos:
<
In lipsa unui acord scris din partea InternetCorp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum s-a adaptat Vivre ultimului an și care sunt principalele investiții considerate ”un mare câștig”.