MACH (pe bază de microservicii, API-first, Cloud-native, SaaS și de tip Headless) Alliance este un grup de companii tech independente, dedicate promovării celor mai bune ecosisteme tehnologice deschise. VTEX se alătură colaborării non-profit dintre companiile din domeniul tehnologiei pentru a sprijini liderii marilor companii în transformarea companiilor orientate spre client, folosindu-se de viteza și flexibilitatea asigurată de soluțiile de tip headless și comerț compozabil.

„Avem plăcerea de a ura bun-venit VTEX în cadrul familiei MACH Alliance”, a declarat Sonja Keerl, Președinte MACH Alliance. „VTEX și-a luat angajamentul să livreze cele mai bune soluții digitale și de marketplace brandurilor din întreaga lume, promovând, în același timp, sisteme de tehnologie deschisă, care asigură cele mai bune instrumente clienților săi, indiferent de circumstanțe”.
Odată cu platforma de dezvoltare low-code, comercianții pot crea soluții de comerț personalizate pentru nevoile unice ale afacerii lor și se pot adapta rapid, pe măsură ce apar noi canale de vânzare, preferințele clienților se modifică și se dezvoltă cerințe de business. Această platformă dezvoltată sub formă de servicii permite clienților să se axeze pe rezultatele activității și nu pe asigurarea de suport și mentenanță tehnologică. În calitate de membru activ al Alliance, ne dorim să promovăm beneficiile MACH plus la costuri reduse.

„Suntem onorați să ne alăturăm altor lideri vizionari din cadrul MACH Alliance”, a declarat Amit Shah, director strategie și director general VTEX S.U.A. „Într-un mediu retail în permanentă schimbare, tehnologia trebuie să fie modulară și flexibilă, pentru a întruni aceste nevoi în creștere. Certificarea MACH Alliance a platformei noastre de ecommerce reiterează angajamentul referitor la sprijinul acordat companiilor pentru a continua să inoveze și să evolueze.

În prezent, VTEX este singurul membru MACH Alliance care oferă o platformă de tip marketplace companiilor dornice să lanseze și să își desfășoare propria activitate de marketplace online.
„Contribuția VTEX a fost esențială pentru furnizarea de servicii îmbunătățite clienților noștri și suntem foarte entuziasmați de perspectiva aderării sale la MACH Alliance, ceea ce va determina un plus de inovație în spațiul respectiv” susține France Roy, Director de marketing, Direct-to-Consumer în cadrul AB InBev.