Prin intermediul chat-ului integrat în website-ul companiei, clienții intră în legătură cu un reprezentant Telekom Romania care îi contactează pe numărul de telefon pe care aceștia îl indică. În timp ce discută telefonic cu agentul, clienții vor vedea live ce se întâmplă în magazin, dar și imagini cu produsele companiei.

„Continuăm procesul de digitalizare astfel încât interacțiunea clienților cu Telekom să fie cât mai facilă. În același timp, suntem bucuroși că putem pune la dispoziția acestora noua funcționalitate, prin care redăm online experiența cumpărăturilor din magazinele fizice. Astfel, prin intermediul Live shop-ului, clienții beneficiază de o prezentare personalizată din partea unui agent, în care pot afla informațiile de care au nevoie, și pot achiziționa produsele și serviciile de telecomunicații de care sunt interesați. Este o alternativă eficientă și rapidă pentru cei care au un program încărcat sau care doresc să-și realizeze cumpărăturile exclusiv online”, a declarat Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.

Contactarea agentului este gratuită, iar Live shop-ul este accesibil atât clienților Telekom Romania, dar și celor care interacționează pentru prima dată cu produsele și serviciile companiei. Programul magazinului este de luni până vineri, în intervalul 09:00 – 17:00. Pentru a discuta cu reprezentantul companiei, cei care accesează chat-ul trebuie să-și dea consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.