Lansată la finalul lui 2019, BeeFast a devenit o soluție axată pe livrări ultra-rapide în București și Ilfov, având o medie de livrare de 55 de minute de la plasarea comenzii. Acesta a fost principalul motor de creștere în 2020, când, pe fondul pandemiei, start-up-ul a crescut accelerat.

Astfel, BeeFast a ajuns de la o medie de 16 comenzi/zi în ianuarie 2020 la aproape 400 comenzi/zi în ianuarie 2021 și 500 de comenzi/zi în prezent.

Dinamica înregistrată a fost posibilă datorită platformei tech pe care funcționează sistemul BeeFast, care a permis atât integrarea rapidă cu magazinele online cu tradiție, precum și oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline care și-au dorit o tranziție rapidă către online în perioada pandemiei.

Evaluare de 3 milioane de euro

Dezvoltările din ultimul an și soluțiile propuse de BeeFast pentru segmentele de piață dinamice din online au dus la o creștere constantă a numărului de curieri și clienților parteneri, iar acest lucru s-a reflectat și în cifra de afaceri. Astfel, la jumătatea lui 2021, BeeFast a înregistrat o cifră de afaceri în creștere cu 350% față de perioada similară a anului trecut.

Investiția plasează evaluarea pentru BeeFast la 3 milioane de euro în prezent. Procesul de evaluare și due dilligence, negocierile și formalitățile pentru încheierea tranzacției de infuzie de capital în BeeFast au durat 3 luni.

Pe parcursul acestei perioade, serviciile juridice au fost asigurate de echipa de avocați coordonată de Laura Toncescu, Head of KPMG Legal -Toncescu și Asociații, alături de doi Managing Associates, Dragoș Nicolae Iamandoiu și Corina Roman, iar echipa KPMG Advisory a fost implicată în asigurarea consultanței pe parte de structurare a tranzacției. Evaluarea brandului și a platformei informatice BeeFast a fost făcută de CMF Consulting.

Scalare și triplarea business-ului

În prezent, la 18 luni de la lansare, BeeFast gestionează livrările rapide a peste 300 business-uri locale - restaurante, magazine online de băuturi, de electrocasnice, de accesorii, magazine din segmentul fashion și florării. Platforma încadrează peste 1.500 curieri activi, care funcționează optimizat, după principiile de shared economy.

”Odată cu această investiție vom accelera dezvoltarea BeeFast. Primul obiectiv de creștere presupune triplarea numărul de livrări zilnice în următorul an. Evoluția va avea loc atât pe fondul atragerii de noi clienți din zona București, unde interesul pentru livrări ultra-rapide este în creștere, cât și prin extinderea către noi orașe, direcție pe care o aveam în plan pentru acest an”, a declarat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

De asemenea, investiția primită va fi direcționată parțial și spre consolidarea și optimizarea la nivel operațional, respectiv către dezvoltarea de funcționalități astfel încât clienții să aibă o experiență optimizată, atât pe zona B2B – companii și curieri, cât și B2C, la nivelul clienților finali.

Sursa foto: BeeFast