Facebook Pay e prezent deja de ceva timp în mai multe țări de pe glob, cu limitări de la piață la piață. Până și în România ai acces la serviciu, însă îl poți folosi doar pentru a cumpăra diverse lucruri precum bilete la evenimentele care acceptă această metodă de plată sau servicii oferite de Facebook. Poți găsi funcționalitatea la setările contului, secțiunea Facebook Pay.

Ceea ce pregătește Facebook pentru luna august a acestui an este extinderea opțiunii de plată, pe care a dezvoltat-o, către magazinele online. Practic, părăsește ecosistemul rețelelor sociale pe care le deține și va oferi opțiunea de plată pe site-urile magazinelor online care doresc să o implementeze, conform anunțului făcut de companie AICI.

Statele Unite ale Americii este prima piață pe care lansează opțiunea, lucrând pentru început cu comercianții de pe platforma Shopify.

Astfel, clienții care vor cumpăra produse de pe magazinele ce implementează această soluție se vor trezi la checkout cu o iconiță în plus pe care va scrie Facebook Pay.

sursa Foto: Facebook.com.

Sursa foto: Frederic Legrand - COMEO