După un proiect pilot realizat la sfârşitul anului 2019, Cărtureşti a decis adopţia unui prim asistent virtual de tip FAQ(frequently asked question) care să simplifice zona de call center, preluând cele mai uzuale întrebări şi oferind răspunsuri rapide şi inteligente clienţilor.

Asistentul Cărturești este găzduit în site-ul Carturesti.ro şi este integrat cu baza de date a acestuia. Chatbotul este conceput, antrenat şi învățat să caute rapid informaţii în baza de date pentru a răspunde automat intereselor vizitatorilor site-ului, degrevând, astfel, agenții de call center, care în prezent oferă răspunsuri prin căutări manuale.

Asistentul Cărturești este disponibil permanent, 24/7, tuturor pasionaţilor „de carte, ceai, muzică, dichis”. Asistentul Cărturești învaţă rapid şi va fi permanent la dispoziţia iubitorilor de carte, oferind informaţii despre istoricul comenzilor, retururi, căutări produse, verificări stocuri sau afişări magazine unde produsele căutate sunt disponibile în stoc, gestionări de reclamații și sugestii.

Dorinţa companiei a fost ca, în timpul orelor de lucru, Asistentul Cărturești să ofere şi posibilitatea de rutare spre operatorii umani, care vor putea susţine mai multe conversaţii în acelaşi timp.

„Asistentul Cărturești va ghida clienţii printre cele peste 300,000 de produse pe care le oferim, va fi alături de ei în procesul de achiziţie, va face recomandări. Sunt convins că acest chatbot va avea un impact pozitiv în experienţa digitală de interacţiune cu brandul Cărtureşti și în satisfacţia cititorilor noștri”, declară Adrian Păun, Online Marketing Manager Cărtureşti.

„Sunt onorat de încrederea pe care ne-a acordat-o Cărtureşti, un nou nume de referinţă din Romania care adoptă tehnologia DRUID. Atracţia mea personală spre carte, artă şi cultură în general transformă proiectul DRUID din Cărtureşti într-un proiect de suflet”, declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.

Sursa foto: Cărturești