Innoship este dezvoltatorul unei soluții de tip SaaS(software as a service), gândită să ofere afacerilor soluțiile necesare pentru optimizarea operațiunilor de livrare și diversificarea acestora, lucruri devenite din ce în ce mai necesare ca urmare a declanșării pandemiei.

”Se vede o schimbare, respectiv o nevoie de a livra cât mai rapid către client, de a livra cu curieri nișați pe anumite zone care să poată face acest lucru”, explică Andrei Paul, cofondator Innoship.

Optimizarea relației dintre retailer sau orice business care își desfășoară activitatea cu ajutorul curieratului se traduce concret în costuri mai puține pentru această componentă.

”Avem 150 de clienți și în jur de 45.000 de tranzacții care trec zilnic prin Innoship. Noi putem să economisim, în medie, cam 15% din costurile de transport ale clienților printr-o alocare dinamică a comenzilor pe curieri”, explică Andrei Paul.

Dincolo de optimizarea operațiunilor la nivel local, Innoship le oferă posibilitatea business-urilor locale să apese pedala și în ceea ce privește extinderea internațională.

”Avem clienți pe care îi ajutăm să-și desfășoare operațiunile în 9 țări. Astfel, pe lângă faptul că pot să ne folosească soluția pentru a-și optimiza procesul intern, business-urile au și posibilitatea de a se dezvolta pe teritorii noi”, adaugă Andrei Paul.

Puteți urmări întreaga discuție de la European Digital Commerce ”The Heroes of Retail World” la care Andrei Paul a participat, accesând link-ul de mai jos

Sursa foto: UDR Ovidiu